Dit moet ik echt ff kwijt.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovebaby, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebaby

lovebaby Lid

22 jul 2008
    32
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zoals het onderwerp het al zegt.
    Ik moet dit echt ff kwijt.
    Mijn man en ik proberen nu zwanger te worden van de 2e, maar het lukt maar niet.
    Misschien ga ik wel te snel, we zijn ruim een half jaar bezig.
    Bij de eerste ging het vrij snel. Had gehoopt dat het nu ook zo zou zijn. Helaas laat de kleine spruit nog op zich wachten.

Nou lees ik er best veel over.
    Wou het toch nog ff proberen, hebben jullie nog speciale tips?

Alvast bedankt.

Groetjes

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Houd moed! Gemiddeld duurt het een jaar voor het lukt.
    Je hebt gewoon geluk gehad met je eerste, dat geeft geen garanties voor een tweede.. hopelijk gauw :)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad bij de 1 lukt de tweede sneller, bij de ander niet.. Niet opgeven! :)

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst;) Volhouden en moed houden, dat is de enige tip die ik kan geven.

Succes hoor!

5. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ik heb eens iets gelezen over randjefietsen! Eigenlijk alleen maar positief! Google maar eens ;)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Getsieeeeee :p

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    haha, ik vond het wel grappig om te lezen...bizar eigenlijk ook wel wat allemaal niet bedacht wordt!

8. lovebaby

lovebaby Lid

22 jul 2008
    32
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
    Ja ik (wij) geven niet op.
    Hopen dat het snel raak is.
    Randjesfietsen...tja....ook maar is een keer uitproberen ;)

groetjes

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hahaha hoezo getsie?:D

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Suc6 meiden, and stay positive :)
    Jullie zijn echt nog maar kort bezig en ookal snap ik dat je hoopt dat het snel raak is en een eerste kindje heel snel kwam...
    Het is en blijft een feit dat het een wonder is wat niet perse komt wanneer jij dat wilt.
    Dit is zeker niet negatief bedoelt hoor, geloof me :) Ik stond er ook zo in toen ik 4 a 5 maanden bezig was, maar nu ik zelf alweer in de 41e maand (voor wondertje nr 1) zit ga je er toch anders over denken.

Ik duim voor jullie meiden, dat jullie een 2e wondertje snel gegeven mag zijn.

11. Isa2007

Isa2007 Actief lid

28 sep 2012
    270
    0
    0
    Zo herkenbaar meis! Wij hier 5 jr geleden 1ste ronde raak! Nu voor de 2de al in ronde 7. Ook wij dachten dat nr 2 er zo zou zijn, echter hebben we wel stress ivm baan verloren in deze tijd vh jaar! Mja dan nog we hadden het allebei onderschat en weten nu dat de 1ste keer succes geen garantie is voor de 2de! Ook ben voornamelijk ik onzeker of we niet te lang gewacht hebben en mijn lijf niet meer weet hoe het zwanger moet worden mja we wachten nu weer met frisse moed af in ronde 7

12. jupke

jupke Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik sta te kijken van het "ongeduld" van sommige mensen.

Bij de eerste was ik zwanger na 9 rondes. We zijn nu voor de 2e bezig in ronde 11. Mijn wens voor een 2e is groot. Maar er zijn er ook bij die nog veel langer wachten.

Ik snap wel dat je er naar uit kijkt. Maar om na 5 mnd te zeggen 'ik geloof er niet meer in' vind ik echt onbegrijpelijk...

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jupke, gelukkig zijn we allemaal anders en hebben we allemaal onze eigen reden om te voelen wat we voelen en te denken wat we denken.

14. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Sorry hoor, het is zo dat veel meiden veel langer moeten wachten (incl yours truly), maar ik stond na 2 rondes ook al op springen! Als je eenmaal in dat koppie hebt zitten dat je een kindje wil is gisteren nog niet vroeg genoeg natuurlijk.
    Merk bij mezelf ook wel dat ik nogal cynisch word door sommige topics maar zo vreemd is deze niet hoor. Iedereen heeft recht om zn gevoelens te uiten. Of dat nou na 1 of 50 (of langer) maanden is.

15. lovebaby

lovebaby Lid

22 jul 2008
    32
    0
    0
    Thanx allemaal voor jullie reacties.
    Ik weet ook wel dat ik m'n geduld moet opbrengen ( dat doe ik ook) maar precies wat je zegt, als je het eenmaal in je koppie heb zitten dan wilt het er niet uit.
    En ook ik ga me afvragen, wat doen we fout....
    We roken allebei niet, ik drink niet, manlief af en toe.

Mijn kleine meid is nu 3,5 jaar, dat vind ik een prima leeftijdsverschil.
    Zij praat ook echt over vriendinnetjes die grote zus worden. Moet er echt van huilen soms.

Aan de andere kant denk ik, ik moet het maar van me afzetten en dan zien we het wel. Maar zo makkelijk gaat dat ook weer niet.
    Ik weet ook wel dat er anderen zijn die veel langer bezig zijn.
    Het wachten is gewoon erg vervelend, ik begin bijna aan mezelf te twijfelen. En m'n man die vind dat ik dat dus niet moet doen, het gaat vanzelf.

We wachten het af.

Deel Deze Pagina