Hello iedereen, Ik heb even een vraagje of iemand hier ervaring mee heeft.. Mijn vriend en ik proberen dus zwanger te worden, ik heb 4 nov mijn spiraaltje laten verwijderen deze heb ik 2 jaar gehad daarvoor had ik de pil en had ik een gewone cyclus. Met het spiraaltje bloedde ik heel soms een klein beetje maar niet zodanig dat je het een menstuatie kon noemen. Nu lees ik op veel pagina's dat het heel lang kan duren voordat je cyclus weer op gang komt, alleen wij hebben deze kinderwens al langer en ik ben dus heel ongeduldig.. Is er nu een manier waarop ik kan berekenen wanneer ik een eisprong zou hebben of wanneer ik de grootste kans heb. Ik hoop dat iemand hier wat meer over weet, en me zou willen helpen hiermee dan ben ik er heel erg blij mee. Alvast bedankt
ik denk dat je nu nog niet veel kan omdat een spiraaltje je cyclus stil legt toch? je lichaam moet t nu zelf gaan doen en dat kan enige tijd duren ik denk dat t verstandig is je eigen menstruatie af te wachten 1 of 2 keer en dan kan je kijken wat je gemiddelde mss is dus helaas zit er niks anders op dan afwachten voor je ik wil je niet ontmoedigen hoor maar t kan natuurlijk ook nog zijn dat je niet gelijk zwanger raakt ik dacht ook dat t makkelijker zou gaan en zit inmiddels in ronde 14 en we gaan de mmm in succes in ieder geval knuff
@samantha89l Ik neem even voor het gemak aan dat je een Mirena spiraal had. De kleine hoeveelheid hormonen die die afgeeft moeten even uit je systeem maar het kan vrij snel gaan. In mijn geval: Ik had 5 jaar lang een Mirena, in december ging het er uit en in mei was ik zwanger. Daarvoor altijd aan de pil geweest, tijdens pil normale pilbloeding, met Mirena 5 jaar lang geen menstruatie.
Ja was inderdaad de mirena spiraal en ik had daarvoor ook de pil en een normale cyclus en met het spiraaltje had ik geen bloedingen... alleen ze zeggen dat je moet wachten dat je de eerste keer menstruatie hebt gehad alleen ik merk er nog niks van meestal word ik dan wel wat "chagarijniger" ik heb wel de eerste 2 dagen ofzo een klein beetje gebloed maar dat was geen menstruatie. Ma ja we zien het wel alleend at wachten dat duurt altijd zo lang ma ja daarna krijg je er wel wat moois voor terug en is het het wachten wel waard Dankje wel voor jullie reactie's
Ik heb gisteren weer een ovulatie testje gedaan en deze was weer negatief. Alleen ik ben nog steeds ´s avonds heel vroeg moe en heb een harde buik en ik merk nog steeds niks van mijn menstruatie en ik word onderhand gek van het wachten tot mijn eerste menstruatie...
Dat zal nog heel lang duren meid als je je spiraal pas 4nov hebt laten verwijderen. We zijn nu pas 1dikke week verder,dus zwanger kun je zeker niet zijn voor als je dat bedoeld De eerste menstruatie kwam bij mij pas na 38dagen.
ja dat hoor ik dus steeds vaker dat de menstruatie heel lang kan duren voor dat die komt en zwanger kan ik idd nog niet zijn maar ik ben gewoon ongeduldig haha ma ja hopelijk laat de menstruatie niet te lang wachten dankje voor je reactie
Ik heb 'm 10 oktober laten verwijderen en was 1 november ongesteld. Dus na 22 dagen al. Dat kan dus ook .
Voor nu moet je toch echt even geduld hebben.....zeker wilt,iedereen zo snel moeglijk zwanger raken...maar ga ervanuit dat het even duurt voordat je ongi wordt en zwanger worden kan zomaar een jaar duren.
Ik was 2 weken na het verwijderen van de Mirena al opgesteld en daarna een cyclus van 27 dagen, net als voorheen! En nu 4 rondes verder...... Ook ken ik een verhaal van een bekende die na het verwijderen van de Mirena niet meer ongesteld is geweest ..... meteen zwanger!! Maar daar zou ik niet vanuit gaan, want dat was echt een geluk!!
Hier na het verwijderen van de mirena enkele dagen later ongesteld. Daarna een cyclus van 48 dagen en toen een cyclus van 32 dagen. Zit nu op dag 10 van mijn 3e cyclus. Hoe snel je zwanger wordt is van allerlei factoren afhankelijk. Niet alleen jij moet een goede eisprong hebben, maar ook de zwemmers van de man moeten goed genoeg zijn. Je zal waarschijnlijk wel wat geduld nodig hebben. Wij hebben over onze eerste ruim 2 jaar gedaan....