Trappelzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door morgaine, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik doe mijn Norman elke avond in zijn trappelzak, vooral omdat ik dacht dat hij hier door goed zou blijven liggen. Niet dus, elke keer ligt hij op zijn buik, of bij het voeteinde, of helemaal bovenaan op zijn buik en helemaal klem in de hoek.

    Volgens mij zijn die dingen meer voor dat ze strax niet uit het bed kunnen stappen. Want ik heb nu het gevoel dat ik ze meer link zijn dan wat anders.

    Hoe is dat bij jullie, leggen jullie ze in die zak? En is het nou echt handig?
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als het niet té warm weer is liggen ze bij ons ook in de slaapzak.
    Hier niet zozeer voor het eventuele omdraaien maar Jennifer wil nog wel eens het hele bed doorschuiven en dan weet ik dat ze iig lekker warm blijft ook zonder dekens.
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    teun ligt sinds kort in een safe t sleep
    kan hij wel bewegen maar niet omdraaien of zijn bed door
    hij rolde dus ook met zijn slaapzak en al op zijn buik, ondanks dat die onder het matras zat

    www.safetsleep.nl
     
  4. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Wij maken het bedje van Kim op de Matrozenmanier op. Sindsdien vinden we Kim niet meer ondersteboven, achterstevoren of klem in de hoek. Ideaal. ALs je bij google "matrozenbedje" intypt, vind je het vanzelf. Ik doe het gewoon met een volwassenlaken
    groetjes Bianca
     
  5. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    Ik heb met noa het volgende gedaan. Een te groot slaapzakje gekocht en de armgaten wat dichtgenaaid, zodat deze niet te groot waren. De onderkant van de slaapzak stop ik dan aan het voeteneind in.

    Succes met je "wiebelkont" :D
     
  6. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
     
  7. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Nou, ik heb net zijn slaapzak heel goed onder de matras vast gemaakt. En boos dat ie werd :) Maar ik hij slaapt nu wel en de zak zit nog onder het matras. Dus maar afwachten tot morgen, die matrozenbedje is ook een optie, iig bedankt :)
     
  8. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Moet toch altrijd wel lachen als ik Marije ondersteboven terug vind in de bedje.
    Gelukkig heeft ze een slaapzakje, anders had ze misschien met der hoofdje onder de dekens gelegen.
    Matrozenbedje ga ik ook nog een proberen.
     

Deel Deze Pagina