Hallo, Ik heb sinds enkele dagen buikpijn, het gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Ook krijg ik af en toe steken (lijkt op messteken) in mijn vagina. Ik heb een hele onrustige nacht achter de rug met buikpijn en krampen. Is de baby hem aan het voorbereiden op de bevalling? Komt dit jullie bekend voor? Alvast bedankt voor de reacties!
Ook al is het alweer 2 jaar geleden dat ik zwanger bent geweest. Die messteken komen me zo bekend voor. Ik omschreef het alsof er een breipriem onderin gestopt werd. Van die hele scherpe steken in vagina. Mijn vk vertelde mij dat het indalingsweeen zijn... Als je echt onrustig blijft zou ik je vk bellen, wie weet mag je even langskomen en kan ze aan je buik voelen.. Succes met de laatste weken!!
Die steken zijn herkenbaar, maar bij mij voelt het net al zit de baby met z'n vinger in mijn blaas te prikken Verder heb ik af en toe een branderig, trekkerig gevoel onderin aan de zijkanten, maar dat kan ook bandenpijn zijn.. Volgens mij is die menstruatieachtige pijn inderdaad het indalen, daar heb ik nog geen last van.
Herkenbaar! Zowel "menstruatiekramp" als de "messteken". Heb begrepen dat het inderdaad indalingsweeën zijn. Uk zit nu ook klemvast in mijn bekken. Nu heb ik sinds aantal dagen ook ander soort weeën: begint als kramp onderin, trekt om mijn buik heen naar bovenkant baarmoeder, deze wordt steeds harder en dan neemt het langzaam weer af. Heb er 4-8 per dag, duurt ong 15-50 seconden. Klinkt dat iemand bekend in de oren?
Ik heb ook die steken en vaak ook enorme druk daar onder.. ik ben nog geen 34 weken zwanger, maar hier door heb ik soms echt het gevoel dat hij geen 6 weken meer blijft zitten. Of zegt dat niks?
ik heb dat ook al een paar dagen had de verloskundige er nog voor gebeld, omdat ik pas 31 weken ben. Maar kan geen kwaad, en het is geen aankondiging van de bevalling zolang de mentruatiepijn en harde buiken ed niet met regelmaat komen (om de zoveel minuten) zei ze
Blijkbaar wel het indalen bij mij, net op controle geweest, kindje is idd al ingedaald. Pfff dacht dat je dan verlost was van voetjes en een kont onder je ribben, maar das nog niet echt het geval..
Haha klopt. Hier issie ook ingedaald maar zijn kont zit nog steeds klemvast onder mijn rib. Erg veel ruimte is er niet meer, dus van mij maggie eruit komen