menstruatiepijn en steken in vagina (36 weken zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ilse88, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen buikpijn, het gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Ook krijg ik af en toe steken (lijkt op messteken) in mijn vagina. Ik heb een hele onrustige nacht achter de rug met buikpijn en krampen. Is de baby hem aan het voorbereiden op de bevalling? Komt dit jullie bekend voor?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Ook al is het alweer 2 jaar geleden dat ik zwanger bent geweest. Die messteken komen me zo bekend voor. Ik omschreef het alsof er een breipriem onderin gestopt werd. Van die hele scherpe steken in vagina. Mijn vk vertelde mij dat het indalingsweeen zijn... Als je echt onrustig blijft zou ik je vk bellen, wie weet mag je even langskomen en kan ze aan je buik voelen..
    Succes met de laatste weken!! :)

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.944
    113
    Die steken zijn herkenbaar, maar bij mij voelt het net al zit de baby met z'n vinger in mijn blaas te prikken ;)
    Verder heb ik af en toe een branderig, trekkerig gevoel onderin aan de zijkanten, maar dat kan ook bandenpijn zijn..
    Volgens mij is die menstruatieachtige pijn inderdaad het indalen, daar heb ik nog geen last van.

4. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Die scherpe steken herken ik wel.
    Indalingsweeen is mij verteld.

5. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

4 mrt 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Ik had het ook gehad. Bij de volgende controle was hij ingedaald :)

6. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Yep indalings weeën meid..

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Net wat de rest al zegt. Succes nog met wachten.

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Klinkt als indalingsweeen

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Zo was het ook precies bij mij.

10. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Herkenbaar! Zowel "menstruatiekramp" als de "messteken". Heb begrepen dat het inderdaad indalingsweeën zijn. Uk zit nu ook klemvast in mijn bekken.

Nu heb ik sinds aantal dagen ook ander soort weeën: begint als kramp onderin, trekt om mijn buik heen naar bovenkant baarmoeder, deze wordt steeds harder en dan neemt het langzaam weer af. Heb er 4-8 per dag, duurt ong 15-50 seconden. Klinkt dat iemand bekend in de oren?

11. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik heb ook die steken en vaak ook enorme druk daar onder.. ik ben nog geen 34 weken zwanger, maar hier door heb ik soms echt het gevoel dat hij geen 6 weken meer blijft zitten. Of zegt dat niks?

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik heb dat ook al een paar dagen had de verloskundige er nog voor gebeld, omdat ik pas 31 weken ben. Maar kan geen kwaad, en het is geen aankondiging van de bevalling zolang de mentruatiepijn en harde buiken ed niet met regelmaat komen (om de zoveel minuten) zei ze

13. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.944
    113
    Blijkbaar wel het indalen bij mij, net op controle geweest, kindje is idd al ingedaald.
    Pfff dacht dat je dan verlost was van voetjes en een kont onder je ribben, maar das nog niet echt het geval..

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha klopt. Hier issie ook ingedaald maar zijn kont zit nog steeds klemvast onder mijn rib.
    Erg veel ruimte is er niet meer, dus van mij maggie eruit komen

Deel Deze Pagina