Hoi meiden, Ik vraag me af of dit nou het welbekende rommelen is wat je vaker leest. Ik heb al sinds een paar weken af en toe harde buiken en wat menstruatiekrampen. Deze lijken wat erger te worden. Vooral Snachts bijvoorbeeld lijk ik af en toe wakker te worden van menstruatiekrampen. Gister naar het ziekenhuis geweest ivm vermoedelijke zwangerschapsvergiftiging en weinig voelen van ons meisje. Gelukkig was alles goed. Ik heb wel ontzettend last van vreselijke aanhoudende hoofdpijn, misselijkheid, harde buiken die wat vaker lijken te komen en menstruatiekrampen in buik, lies en rug. De verloskundige zei gister in het ziekenhuis.....Ik vraag me af of jij de uitgerekende datum haalt...27 november... Nu is mijn vraag, hoe begon het bij jullie?
Ja als er meer activiteit is dan dat je gewend bent of het is 'onrustig' je buik dan rommelt het... Ik heb weken in het ziekenhuis gelegen omdat het rommelde, maar ook omdat ik weeën had, drie keer geremd etc. Toen ik eindelijk wat rust in m'n buik had, braken m'n vliezen, twee dagen rondgelopen zonder enige activiteit, derde dag volop weeën en binnen 5 uur was m'n zoontje er... Het kan dus weken 'rommelen', voordat het echt begint, maar hoeft natuurlijk niet!
Moest jij geen 24 uurs urine opvangen ivm vermoedens zwangerschaps vergiftiging? Ik moest 4 en een half jaar geleden juist letten op hoofdpijn, harde buiken en misselijkheid. Nu ben ik 20 weken zwanger en moet ik ook weer op die dingen letten. Helaas weet ik weinig van de natuurlijke gang van zaken, aangezien ik ingeleid ben
Bij mijn oudste geen oefenweeen..ik moest wel steeds wc beetje krampen en werd s'nachts wakker en hup naar wc en er kwam niks dat bleek achteraf het begin . Nu heb oefenweeen harde buiken,spugen lig wakker door maar gebeurd er verder niet veel behalve dat ik bekaf ben.. Het zou bij jou kunnen doorzetten of binnenkort je lichaam bereid zich voor probeer je rust te pakken mocht dat lukken anders ben je uitgeput zodra het echte werk mocht beginnen