help!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cakes, Nov 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cakes

Cakes Actief lid

Nov 21, 2014
    198
    0
    0
    Ik heb per ongeluk MN glas omgewisseld met een wijntje en nu heb l
    Dus een half slokje wijn op en ik ben 6 weken zwanger..
    Moetik me druk maken?

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Niet te druk om maken! Het is nog zo vroeg in je zwangerschap dat er ws nog geen bloedband is met het kindje. Daarnaast was het maar een slokje en geen hele fles

3. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    kan gebeuren, je kan er nu toch niets meer aan doen. en zo weinig zal wel loslopen ;)

4. alanopra

alanopra Lid

Aug 28, 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad niet druk om maken.

Ik was 6 weken zwanger, wist het niet en heb toen een wijntje gedronken. Toen ik erachter kwam zwanger te zijn was ik natuurlijk compleet overstuur omdat ik nog had gedronken.

Mijn gynaecoloog heeft me toen op het hart gedrukt dat, dat ene wijntje geen kwaad kon zo vroeg in de zwangerschap dus dan weet ik zeker dat 1 slokje zeker geen kwaad kan!

5. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik kauwde net lekker een bonbon op, en pas bij de nasmaak realiseerde ik me dat er een pietsje alcohol in zit. Was gewoon eentje uit een doos met allerlei soorten, geen kersenbonbon. Dom. Maar ja. Wat zal erin zitten...

Ik snap je zorg wel, maar denk dat het echt geen kwaad kan, zo'n per ongeluk mini pietsje.

6. Cakes

Cakes Actief lid

Nov 21, 2014
    198
    0
    0
    Hartstikke Bedankt dames!
    Ik ben gerust gesteld!

Ik ben nog op de verjaardag maar heb even snel niet gespiekt.

Opgelucht!

Fijn weekend

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Toen ik 5 weken zwanger was nog 3 wijntjes gedronken op een feestje... Wist niet dat ik zwanger was. Niets aan de hand. Er zijn zelfs studies die zeggen dat af en toe een wijntje zelfs goed is tijdens de zwangerschap.... Hmmmm of ik dat nou moet geloven alé ..... maar een half slokje wijn kan echt geen kwaad

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ach jeetje... Ontspan...
    Je mag best een slokje wijn nemen op zijn tijd hoor..

Probeer wat te genieten ipv overal gevaar zien meid!

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Tot 8 of 11 weken (weet het niet meer, mijn vk heeft het ooit uitgelegd) krijgt je kindje al zijn voeding uit de "eierdooier" die zich in het begin ontwikkelt. Weet niet meer precies hoe het zit, is ook alweer ruim een jaar geleden dat me dit werd uitgelegd.. Hij zei, honderd jaar geleden hadden ze nog geen zwangerschapstesten en wisten ze pas na een hele tijd dat ze zwanger waren. Dus geen zorgen! En al was je verder in de zwangerschap geweest, dan nog is één slokje echt geen probleem ;)

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Al he topics gaan over mogelijke gevaren.. Probeer een.beetje te ontspannen.. stress is ook slecht

11. Arinna

Arinna Actief lid

Sep 22, 2014
    151
    0
    0
    Jeetje, serieus, maar liefst 1 half slokje? Relax, anders worden het nog wel hele lange maanden. Er zijn zat vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en alcohol dronken, waaronder ik. Zolang je niet bewust elk weekend in de kroeg gaat hangen om shotjes achterover te slaan, zal het wel goed komen ;)

12. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Inderdaad, de stress die je hierover hebt is slechter dan 1, 2 of 3 slokjes wijn. Ontspan!

13. Chantalhoo

Nov 10, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vd week een klein slokje genomen voor de smaak
    Kan echt geen kwaad hoor .

Share This Page