Onsmakelijk vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marni1, Aug 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Sinds deze maand willen wij gaan voor een tweede. Ik houd mijn temp bij door een wisselende cyclus, maar die geeft deze maand geen duidelijkheid. Ik slaap slecht, lig veel wakker, soms airco aan/soms uit. Zit nu op dag 23 en er is nog geen eisprong geweest volgens mijn kaartje.
    Nu had ik op dag 11, 12, 13 en 14 vruchtbaar slijm. Echt rekbaar, doorzichtig rauw eiwit zeg maar en ook flinke klodders. Ook wat steken bij eileiders. Maar dus geen temperatuurverhoging.
    Daarna alleen maar witte, plakkerige afscheiding, beetje cremeachtig, soms wat droger. Nu vandaag op dag 23 en gisteren dag 22 en heb nu 3x met afvegen ook een sliert slijm gehad. Dit slijm is wit/ecru kleurig, en heel stevig. Het was een dunne sliert van zo'n 4 centimeter lang. Het voelde een beetje rubberachtig aan, maar bij nadere inspectie was er ook een klontje/hoopje van te maken en weer uit elkaar te trekken. Het brak dan wel af na een paar cm.

Wat is dit? Is dit nou toch ook weer vruchtbaar slijm? Zo zag het er in ieder geval niet uit.
    Sorry voor de omschrijving, misschien wat vies. Maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    Ik heb dat ook wel eens, maar ik heb er nooit wat achter gezocht. ik dacht altijd dat het gewoon slijm was dat ingedroogd was ofzo.

3. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Ik zoek er ook niets achter, maar ik wil het wel graag weten als er onverhoopt toch nog een eisprong aankomt. Ik snap weinig van mijn cyclus deze maand. Dus als er nog een kansje in zit wil ik die graag benutten. ;)
    En stel dat het een zwangerschapsverschijnsel is dan vind ik het ook niet erg om te weten haha. ;)

4. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    ja dat kan ik me goed voorstellen :p ik kan je helaas niet helpen maar ben nu ook wel nieuwsgierig haha. ik lees dus lekker even mee

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,052
    17,015
    113
    Ik had dit een paar dagen voor mijn positieve test ook. Leek heel erg op vruchtbaar slijm.
    Weet nog dat ik bij mezelf dacht "shit nu pas ovulatie, dan wordt t weer een lange cyclus". Of het toevallig was, of een teken van de zwangerschap weet ik niet, maar had het dus wel :)

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Heb je misschien gister seks gehad? Want dan zou het ook een restant sperma kunnen zijn

7. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Nee, dat is al 5 dagen terug. Dus dat kan het niet zijn.
    Het was ook echt veel stugger.

Bedankt voor je reactie Sado!

8. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Kijk eens bij een topic wat ik 2 weken geleden heb geopend.. Ik had ook zoiets en wist niet wat het was.
    Topic is incl 'onsmakelijke' foto :)

9. Jazz87

Jazz87 Actief lid

Jan 17, 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Dat is vruchtbaar slijm. Ik heb dat altijd tijdens m'n ovulatie. Niets om je zorgen over te maken!

10. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Ik had bij de derde zwangerschap eigenlijk heel de cyclus (vanaf de eisprong) last van slijm. Het was precies zoals jij het omschrijft.
    Hier was het slijm een positief teken.

11. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Het is anders dan vruchtbaar slijm. Een andere kleur en veel taaier..

12. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL

Dat is goed om te lezen!

13. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Dat van jou ziet er anders uit. Ik heb dat slijm op vruchtbare dagen.
    Bij mij was het echt een dunne draad/sliert. Wit/ecru, voelde rubberachtig aan en brak bij verder uitrekken.

14. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ohh oke, wellicht zijn er verschilde soorten vruchtbaar slijm, ieder lijf is tenslotte anders?? Ik weet het ook niet...

Share This Page