Ik heb enorm last van mijn hormonen en ben benieuwd hoe het bij jullie is? Ik moet echt enorm veel huilen om niets. Wanneer het niet gaat zoals ik wil ben ik al in tranen. Ook heb ik last van enorme nesteldrang. Je kunt hierbij denken aan lijsten maken, beddengoed tellen en wassen, twijfelen over alle kleine dingen, irriteren aan mijn partner. Hij doet niets verkeerd, maar wanneer hij soms in de weg staat, me wilt vastpakken voor een knuffel ben ik al geïrriteerd. Is dit normaal? Tevens merk ik dat ik een korter lontje heb tegenover mijn dochters. Ik wou het gewoon even van me afschrijven!
Ik moet zeggen dat ik aan mezelf niet echt iets anders merk.. niet sneller emotioneel ofzo, eerder juist minder haha. Maar normaal gesproken is dat idd wel herkenbaar.
Oef ja. Vandaag nog vrij onredelijk uitgevallen tegen mijn vrouw. Maar iedereen is gewoon zo irritant. En ik ben mijn garage aan het opruimen. Alles moet weg en alles is rotzooi.
Dat heb ik ook. Maar gelukkig heeft hij er wel begrip voor. Ik moet alleen niet alles afschuiven op de hormonen Opruimen is toch juist goed? In deze tijd kunnen we toch niet veel andere dingen ondernemen