Wanneer bikinilijn weer epileren?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Druif, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dag dames,

wat je je al niet zit af te vragen he:

Tijdens mijn zwangerschap was mijn huid echt te gevoelig om mijn bikinilijn te epileren. Dat werd dus scheren.

Wanneer is die gevoeligheid er weer een beetje af? Iemand ervaring? Wanneer begon jij weer met epileren?

2. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Stel ik nou zo'n rare vraag? :)

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik vind het geen rare vraag, maar eplileren opzich vind ik al te pijnlijk bij de bikinilijn! Ik scheer het altijd, dus ik kan je vraag ook niet beantwoorden!
    Succes met de laatste loodjes!

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    idd je vraag is niet gek, maar ik moet er ook niet aan denken *autch* hier ook een scheermesje!
    Succes.

5. Samama

Samama Niet meer actief

Oe je bikinilijn epileren... moet er niet aan denken.. auw! Hier gewoon ook t scheermes hoor.

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ja hier ook een scheermesje.
    Eén keer een bikiniwax laten doen en zat tegen het plafond, dat doe ik nooit meer. Epileren doe ik alleen met mijn wenkbrauwen.

7. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Hoi, ik ben ook zo'n bikinilijn epileerder. Helaas heb ik geen antwoord voor je, want ik ben nog niet eens zwanger. Ik vroeg me af vanaf wanneer jij bent getopt met epileren, meteen vanaf het moment dat je zwanger was?
    En misschien is het voor iedereen anders en moet je gewoon voor jezelf bekijken of het weer lukt als je het gevoel hebt dat het weer kan.

Deel Deze Pagina