Ovulatie-Incuctie Gonal-F met Menopur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Michellemaria, 18 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michellemaria

31 mrt 2016
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij zitten nu bijna 1,5 jaar in de MMM. (Ik heb pcos)
    We zijn gestart met Clomid, hier resistent voor geworden. 50-100-150 gebruikt.
    Na de laatste cyclus met 150mg een LEO-operatie gehad, niets opgeleverd.
    3 maanden na de Leo via de gyn doorverwezen naar de IVF-Poli.
    Daar gestart met Ovulatie-Inductie en begonnen met het prikken van Gonal-F. We zijn begonnen met 25 eh, maar na 4 weken prikken doet het niet wat het moet doen. (Ik heb 1 eitje van 9mm) Ik zit ondertussen op 75eh en na de FM vandaag moet ik van de arts Menopur erbij gaan gebruiken. Ik ga nu 75eh Menopur prikken en 12,5 Gonal-F. Ik kon hier op het forum niet echt iets vinden over deze 2 soorten samen, dus ben heel benieuwd wat jullie ervaring met Menopur is.

Liefs,
    Michelle

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook enkel ervaring met Menopur!

3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ivf poging 1 heb ik Gonal-f gespoten en poging 2 heb ik menopur gespoten, maar dus nooit een combi van die twee.
    Naar wat voor ervaringen ben je precies op zoek?

4. Michellemaria

31 mrt 2016
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mijn follikels groeien niet goed met alleen de Gonal. Vorige week voor het laatst FM gehad en overgestapt op de Menopur met Gonal. Ik ben heel benieuwd of iemand hier ervaring heeft met deze combi.
    Hoe is het verschil bij jou Nellie? Groeien ze beter met Menopur?

5. Michellemaria

31 mrt 2016
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
    Zo te zien wel goede ervaring met Menopur :)

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt heb het 4 rondes gebruikt (waarvan eerste ronde geen pregnyl en geen ei laten komen). Derde ronde met Menopur en pregnyl, en toen ook voor het eerst utrogestan zwanger!

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik had met poging 1 met Gonal-f 8 follikels en met poging 2 met menopur 3 follikels, bij beide pogingen had ik na de punctie 3 eicellen, dus tja....
    Bij poging 1 deed ik lang protocol en bij poging 2 deed ik kort protocol dus dat kan ook het verschil hebben gemaakt.
    Ik kan in ieder geval niet zeggen dat Menopur positief verschil heeft gemaakt bij mij

8. Michellemaria

31 mrt 2016
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is wel heftig. En dat wachten elke keer Pff.. maar komt vast goed en dan is het het allemaal waard geweest!

Ik heb morgen weer een FM dus ik ben benieuwd of de Menopur heeft aangeslagen.

9. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Succes, hopelijk voor jou wel een duidelijke verbetering. Elk lichaam is weer anders

Deel Deze Pagina