Oké heb wat herkenning nodig denk ik , ik heb nu al vanaf maandag elke avond huilbuien ! Zit ik lekker op de bank en word ik plots heel down en bedenk ik me allerlei dingen waar ik me ineens rot of schuldig om voel . Vandaag mooie echo gehad , hele wereld eindelijk verteld dat we zwanger zijn , zit ik nu weer labiel op de bank te huilen omdat ik het nu even heel eng vind dat de hele wereld het weet ! Het maakt me ineens weer onzeker , ben even zat van de hormonen
Herkenbaar hoor. Ik ben tijdens mijn zwangerschappen in de eerste 8-14 weken altijd veel down. Dan denk ik: waarom moest dit allemaal nou zo nodig. Zie ik t niet meer zitten en zeul ik met ups en downs een depri gevoel met me mee. Na 14 weken niks meer aan de hand. Dat zijn hormoonschommelingen joh. No worries. T gaat vast weer weg.
Voor mij ook herkenbaar hoor! Heb ook echt momenten dat ik ineens in huilen uitbarst, en dan niet een licht gesnik.. maar echt jánken, haha.. en dan niet eens met een bepaalde reden. Hoort er allemaal bij denk ik dan..
Wat een ellende he die hormonen .. Ik was letterlijk een tikkende tijdbom die gisteren is geknapt .. vandaag wel weer rustiger maar barstende koppijn sinds gisteren en niks helpt , durf ook niet teveel paracetamol in te nemen ondanks je er gewoon 8 mag .. blijf het toch wat eng vinden medicatie tijdens de zwangerschap