wanneer innesteling

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sterretjexx, Jun 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Allemaal,

Ik heb een vraagje vrijdag kwam ik er achter dat ik weer zwanger was.

Nu ben ik benieuwd of het vruchtje zich heeft ingenesteld, of moet dat nog gebeuren? hoe gaat dat allemaal?

Op 13 mei heb ik miskraam gehad.
    31 /1 juni geklust.. ivm eisprong
    Dag 40 aldus vrijdag 21 juni positief getest CB:2-3 weken
    Gynaecoloog gaat van de datum van mijn miskraam uit en zegt dat ik morgen precies 6 weken ben.

Is het vruchtje al ingenesteld?

Dank jullie wel alvast!

2. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Ja, de innestelling gebeurt ongeveer 5 dagen na bevruchting. Ook dan pas, als het ingenesteld is gaat het lichaam HCG afgeven en kan je weer een paar dagen dáarna positief testen ( vanaf 10 dpo). Geniet van je zwangerschap! En gefeliciteerd:)

3. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus hij is al ingenesteld in mijn baarmoeder? :) Dank je wel, ik hoop dat het nu wel goed gaat :)

4. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Dat hoop ik ook voor je meis! Probeer te genieten, al is dat moeilijk in het begin!
    En ja, als het goed is zit het veilig in je baarmoeder opgeborgen om zichzelf helemaal te ontwikkelen!

5. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen, stelt me toch gerust, sta namelijk voortdurend onder spanning.. dank je wel voor je antwoord.

6. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Graag gedaan! Als je het geld hebt, gewoon pretecho's laten maken voor je gemoedsrust, en anders van Gyneacoloog naar verloskundige hoppen, dan krijg je ook meerdere echo's! Voor je gemoedsrust een stuk beter;).
    Ik heb nu een Angelsound aangeschaft en hoor elke dag even het hartje! Super is dat!

Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat!

Liefs.

7. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ga ik doen, heb 1 juli echo, ivm eerdere miskramen. Maar met angelsound zou ik dan nu al het hartje kunnen horen? Morgen ben ik pas precies 6 weken.

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Zonder innesteling geen zwangerschap. ;) Je kunt nu met een Angelsound nog geen hartje horen, lijkt mij. Het is nog veel te klein, zit te ver weg. En misschien klopt het hartje nog niet eens. Als je afgelopen vrijdag positief getest hebt, is de kans groot dat je minder ver dan die 6 weken bent. Na een miskraam kan je cyclus in de war zijn, waardoor een eisprong vaak later komt.

9. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong was op 31mei/1 juni :) Denk je dat ik minder dan 6 weken ben ? Afgelopen vrijdag was wel de 1e keer dat ik ging testen volgens de gyn kon ik tien dagen er voor al testen. :)

10. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Wat lees ik nu sterretje!! Proficiattt!!!!! Fijn dat het zo snel gelukt is.

11. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha jaa! dank je wel simoontje123! Heb net gebeld voor de uitslag van mijn HCG en dat was ook goed ! 1609 vertelden ze me :)

12. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Wow 1609 klinkt als heel veel in mijn oren!! Misschien toch zes weken. Innesteling komt inderdaad meestal na 5 dagen na de eisprong. Anders maak je geeneens hcg aan.
    Fijn voor je joh!!

13. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

Oct 15, 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja voor mij ook, vanmiddag even vragen hoeveel ik nu precies ben :) Mijn bloedtest had ik vrijdag gedaan, het is nu maandag. Begreep dat waardes om de 2 dagen verdubbelen. Had jij ook waardes gemeten tijdens je zwangerschap?

14. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Nee ik had geen waarde gemeten. Maar inderdaad elke 48 uur verdubbelen de waardes. hopelijk kunnen ze aan de hand van je hcg vertellen hoever je bent, maar de ene maakt het sneller of langzamer aan, dus denk dat ze hier geen uitspraak over kunnen doen.

15. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je eisprong op 1 juni was, dan zou je nu ruim 5 weken moeten zijn. Bij de berekening van de zwangerschapduur ga je uit van de datum van de eisprong, als je die zeker weet, en niet van de eerste dag van je menstruatie/miskraam. Die methode is erg onbetrouwbaar, omdat een eisprong vaak eerder of later komt. In jouw geval was 'ie dus later. Je had tien dagen eerder dan vrijdag waarschijnlijk niet positief kunnen testen als je nu ruim 5 weken bent. Succes!

Share This Page