ontpillen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eefje070809, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    Hallo dames,

Ik wordt helemaal gek van mezelf dus moet het even kwijt..
    Mijn man en ik hebben besloten om het te gaan proberen voor een 2de wondertje. 10 juni ongesteld geworden en willen nu de natuur zijn werk laten doen. (even verder geschiedenis info; mijn man heeft zaadbalkanker gehad dit werd 2 november 2010 vastgesteld, 6 november 2010 bevallen van een gezonde zoon.. Heel heftig allemaal maar dat terzijde.. afgelopen controle bleek het zaad van mijn man weer te werken en de kwaliteit beter te zijn dan het zaad wat we hebben in laten vriezen) helemaal gelukkig natuurlijk en besloten te stoppen met de pil...

maar nu sinds 2 weken voel ik me niet mezelf!
    buikpijn, steken in baarmoeder, lage rugpijn, ongi gevoel, hoofdpijn, zere borsten, en last van stemmingswisselingen en niet in slaap kunnen komen s nachts.. met vlagen misselijk, zenuwgevoel
    Toen het 2 weken geleden begon hield ik het op ontpillen.. maar heb er nu nog steeds last van...
    Heb nu soms een stemmetje in mijn hoofd.... zwanger??
    Ik weet dat het gewoon niet kan zo vroeg..... en heb me ingesteld met de gedachte dat het bij de tweede heel lang gaat duren ivm voor geschiedenis... (waar bezeer ja dat op..... Ja nergens op... zaad is goed... maja man heeft maar 1 bal enz enz)

ben net gestopt met de pil heb dus geen idee wat mn cyclus is ben uitgegaan van 28 dagen zou dan 8 juli weer ongi moeten worden.
    zoals jullie begrijpen zit ik flink met mezelf in de knoei...

om een lang verhaal kort te maken..

Hebben jullie ook zo'n last van het ontpillen gehad? of zou het toch voorzichtig kunnen dat............

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik heb er geen last van gehad, in één keer ongesteld! Ik hoop voor jou het zelfde.
    Succes! En sterkte met alles.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik begrijp dat je 10 juni je laatste onttrekkingsbloeding hebt gehad van na de pil. Dan zit je midden in het ontpillen en kan je vanalles voelen. Net als in elk punt van je natuurlijke cyclus, kunnen hormonen voor die dingen zorgen. Kwaaltjes zeggen dus niks, helaas.

Je weet nog niet hoe je cyclus eruit ziet dus wacht je eerste echte menstruatie eerst af.

Ontpillen kan zo een half jaar duren dus geen zorgen als het lang duurt.

Bij de meeste vrouwen begint de eigen cyclus niet meteen na het stoppen met de pil.

4. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    bedankt! Hoop dat het gauw over is.... vorige keer toen ik ben gestopt met de pil totaal geen last gehad...

5. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    ik zou het nu ook nog geen wereld ramp vinden als we nog niet zwanger zijn hoor..

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat is raar he? Helaas is dat net zoals bij verschillende zwangerschappen; die kunnen totaal anders voelen en verlopen, ookal is dezelfde vrouw zwanger en krijgt ze een kindje van hetzelfde geslacht als de 1e. Alles is anders. Ons lijf is raar..

Sterkte iig; hoop dat het snel raak is,.

7. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    we wachten af... hoop u eerst dat ik gauw de oude ben..:D

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb heel erg last gehad van ontpillen. Zelfde symptomen als jij. En ik kon niet zwanger zijn want wij hebben het eerst nog twee maanden met condoom gedaan. Het kan dus beide kanten op :)

Deel Deze Pagina