Misschien kan een van jullie me helpen: Al een paar dagen heb ik in meer of mindere mate soms het gevoel alsof ik vreselijk zwaar ongesteld ga worden. Is het misschien bandenpijn, of indalen of iets wat ik misschien serieus moet nemen om te bellen? Nu denk ik zelf niet dat ik moet bellen. Geen regelmaat of andere signalen Maar het is soms echt een naar krampgevoel in de onderbuik en soms de onderrug. Echt net als ik herken voor de menstruatie. Wat kan het zijn...
Nou lekker dan haha. Dat naast harde buiken. Gelukkig is het steeds van korte duur. Raar dat het dan weer zo anders is dan harde buik, veel lager...
Het kunnen voor weeën zijn, maar kan ook blaasontsteking zijn! In een zwangerschap kan dat als menstruatiekrampen voelen. Dus misschien voor de zekerheid even je urine naar de dokter brengen?
We zijn even ver en ik heb het ook. Ene keer erger dan de andere keer. Mijn buik voelt op zo een moment ook heel zwaar. Zelf denk ik aan voorweeen, ik kan het niet anders verklaren.
Geen blaasontsteking. Die is uit gesloten. Laten we dan maar uitgaan van wat oefen/ voorwerk als ik het zo lees. Hopelijk rijpt de boel een beetje van binnen. Dat scheelt vast.
Ik had dat ook en dacht ook dat het voorweeen waren... Toen mijn vliezen met 36 weken braken en ik naar het ziekenhuis moest bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben.... mocht gelijk gaan proefpersen. De 'voorweeen'' hadden dus wel degelijk iets gedaan.
Hier ook vanaf 37,4 snachts echt menstruatie kramp wel graden erger maar half uurtje maar steeds 2 nachten lang.. 37,7 braken me vliezen en snachts me weeen en na half uur ook al 4 cm dus denk dat ik dankzij de voorweeen ook minimaal 2cm ontsluiting heb gekregen