Hormoon behandelingen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chantallcindy, Jul 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hoi dames

Zoals jullie zien heb ik een vrij onregelmatige cyclus
    We zijn nu bijna 1,5 bezig en twee miskramen verder nog steeds niet opnieuw zwanger

Afgelopen week gesprek gehad met de huisarts en die heeft mij doorgestuurd naar gynaecoloog ze zei dat ik waarschijnlijk met hormoonbehandeling mag beginnen en dat het dat waarschijnlijk geen probleem wordt omdat ik al twee x zwanger gen geweest.

Nu kan ik op internet weinig hierover vinden

Zijn er hier Dames met soortgelijk verhaal die hun ervaring willen delen ?

Liefs

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Hi,

Is er ook over gesproken welke hormoonbehandelingen?

Zelf heb ik Duphaston (om menstruatie op te wekken) en daarna Clomid (voor eitjes te laten rijpen en te helpen met eisprong) gehad.

Dus ik heb vooralsnog geen hormonen hoeven te spuiten of zo.

3. Chantallcindy

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nee dat nog niet maar het is de bedoeling dat mijn eisprong regelmatiger word

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Dan zul je clomid krijgen voor een goede eisprong en regelmatigere cyclus. Echter zal de Gyneacoloog waarschijnlijk eerst zelf wat onderzoekjes willen doen en op basis van de uitslag de juiste behandeling bespreken met jullie. Succes!

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    Ik heb sinds de curettage ook een hele onregelmatige cyclus. Van de ha heb ik een hormoonkuur gehad, orgametril. Deze moest ervoor zorgen dat mijn cyclus weer om de 4weken zou komen. Helaas heeft deze kuur bij mij niet goed geholpen en werd ik weer pas na 6 weken ongesteld. Nu is mijn ha nog met vakantie, maar zodra hij terug is, trek ik gewoon weer aan de bel.

Succes ik hoop dat je gauw een plakbeeb mak krijgen! Mk's hakken erin he.. :( sterkte

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Meestal word er met clomid begonnen om een eisprong op te wekken. Misschien inderdaad eerst duphaston om een nieuwe cyclus te starten. Dit zijn allebei gewoon pillen die je inneemt.
    Hier kun je best veel vinden:
    Brochures
    Succes!

7. Chantallcindy

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Bedankt dames