Normaal voel ik 'hem' altijd goed, m'n eisprong. Zeurderige pijn , meer zin in seks en merk het ook aan de doorschijnende lijmachtige afscheiding. Deze maand kwam die op 17-18 juli terwijl m'n menstruatie pas gestopt was. Is het mogelijk om je eitje al zo vroeg te krijgen. We hebben op 17 juli onveilig gevreeën omdat we dachten dat het toch geen kwaad kon. Ik had toen nog geen klachten enkel de zin in seks. Nu, 10 dagen later kamp ik al een paar dagen met verschillende symptomen! - Duizeligheid - bijna flauwvallen - Snel terug honger - Nachtmisselijkheid - Sommige dagen vaak plassen - Sommige dagen krampjes in de onderbuik (het bekende trekkerig gevoel) Nu om een lange vraag kort te maken... Kan het? Zo'n vroege eisprong? Misschien voelde ik het fout aan? Ik heb vandaag al getest maar natuurlijk is het veel te vroeg... Dit zou ons derde kindje worden en de andere zijn steeds in ronde 1 verwekt omdat ik m'n eisprong zo goed aanvoel. Ik wil hier niet rot overkomen dames... Ik weet dat ik gezegend ben met een ultravruchtbaar lijf. Maar deze zwangerschap zou ongepland zijn. Praktisch en financieel gaan het zwaar worden maar hoe dan ook, deze verrassing is meer dan welkom. Alvast bedankt.