Diana-35 een zware pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MissyZuilen, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ben nu 2 maanden over op de Diana-35 pil voor mijn acné wat maar niet weg wilde gaan..
    Allerlei cremes geprobeerd en pillen vd HA maar niks hielp.
    Dus overgestapt van de Microgynon 30 naar de Diana-35.
    Nou moet zeggen.. Mijn gezicht word al een stuk rustiger!

Alleen.. met de microgynon 30 werd ik op maandagochtend al ongesteld als ik op woensdagavond de laatste pil vd strip nam.
    En vorige maand met de Diana-35 werd ik t pas op maandagmiddag.. En nu een maand later ben ik t nog steeds niet..

Komt dit door t wisselen vd pil? En is dus de Diana-35 zwaarder en duurt t daarom nu langer voor ik ongi word in mijn stopweek?
    (Heb wel al krampjes en paar druppels bloed op me tampon, maar meer nog niet.. Zou niet echt zwanger kunnen zijn, wel seks gehad maar niet de pil vergeten en ook niet diarree gehad of gespuugd of ziek geweest en de 1e maand hebben we met condoom gedaan omdat de pil dan nog niet veilig was vanwege overstappen.)
    Maar na 2 maanden moettie wel al veilig zijn toch?

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zat eerder ook altijd aan de Diane-35 pil. Ik werd gewoon in de stopweek altijd op dezelfde dag ongesteld hoor. Ik kon de klok erop gelijk zetten.

Vanaf dag 1 dat je de pil slikt, ook Diane-35, ben je al beschermt tegen zwangerschap.

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ik heb ook de diana 35 geslikt.
    Ik slikte altijd de laatste op woensdag en werd de dinsdag erna pas ongesteld. Elke maand weer.

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb zeker 10 jaar de Diane35-pil geslikt. Ik heb hier nooit problemen mee gehad, ik stopte op woensdag en werd zondag ongesteld. Een paar maanden geleden heb ik de huisarts gevraagd of ik beter over kon gaan op een lichtere pil, omdat ik in juli wilde stoppen, maar ze zei dat de Diana niet zwaarder is en dat het niet langer duurt voordat het uit je lichaam is. Ik heb dit al eerder aan 2 andere huisartsen gevraagd, en zij zeiden hetzelfde.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik slik ook de diane 35 en hij is niet zwaarder dan de microgynon 30 hoor...ander soort hormoon meer niet...

Deel Deze Pagina