Na ruim een jaar bezig te zijn voor een spontane zwangerschap waren we begin mei bij fertiliteitsarts geweest. Precies die maand had ik een cyclus van 38 dagen (enorm blij, want ik had al sinds mijn stop met de nuvaring cyclussen van 14 a 15 dagen) dus afgesproken met de arts om bij de volgnde cyclus een echomonitoring te laten doen op dag 14/15 zo gezegd zo gedaan..Nu heb ik morgenochtend dus die afspraak staan, maar helaas ben ik vanmiddag ongi geworden en dus kan ik morgen ook niet een eitje hebben die ze willen opmeten etc...Ik ben echt ten einde raad weet gewoon niet meer wat ik moet denken en doen. Allerei testjes al gedaan en volgens de F.A. heb ik geen PCOS, maar volgens mijn gyn had ik wel PCOS ik weet niet eens wat er met mijn lichaam aan de hand is en ik kom dus geen stap verder.. Wie o wie herkent dit een beetje of heeft het zelfde meegemaakt? Mijn man en ik zijn de enige die weten dat we aan het proberen zijn voor een kindje aangezien we het een verrassing willen houden voor de rest en hierdoor mijn verhaal ook echt aan niemand kwijt kan...
Wat vervelend dat het zo tegenstrijdig is als de gyn zegt dat je pcos hebt en de fa niet. Ik neem aan dat je al een echo hebt gehad en bloedprikken? En wat zeggen ze over je korte cyclus? Verder geen ervaring of tips.
Heb ondertussen al meerdere echo's gehad en ook bloed laten prikken. Daar kwam verder niksbijzonders uit een van de echo's dachten ze meerdere eitjes te zien maar was niet helemaal duidelijk. Vandaag heb ik mijn echo gehad en de arts gaf aan in beide eierstokken meerdere eitjes te zien en aangezien morgen CD3 is, ik meteen kan beginnen met Clomid en volgende week vrijdag weer langskomen voor een meting. Ben benieuwd! Over mn korte cyclus hebben ze eigenlijk tot nu toe geen verklaring. De een gooit het op hormoonstoornis, de ander zegt PCOS en de ander zegt we weten het niet...Ik weet het gewoon niet meer.