Ik ben ook erg benieuwd, hoop dat je een mooie echo hebt waar een zwangerschap te zien is. Erg spannend, hou je ons op de hoogte?
Heey Ilona, heel veel succes met de echo vandaag. hopelijk een kloppend hartje!! Hoe laat mag je komen? xx
Ik volg dit topic ook al een tijdje, ik wil je heel veel succes wensen bij de echo vandaag. Trek je niks aan van de negatieve dames hier, je weet zelf beter hoe het zit! Hoop dat er een mooi kindje in zit, meid!
Nou veel reacties weer. Sorry dat ik een paar dagen offline was. Een familielid was onverwachts opgenomen in het ziekenhuis en ik voelde me niet lekker.. Tevens wilde ik even de rust pakken en had even geen zin in de negatieve reacties. Dat er negatieve reacties komen houd je altijd. En dat is niet erg mits ze op een nette manier gebracht worden zonder te oordelen terwijl je de achtergrond en persoon niet kent. Verder iedereen super bedankt voor al het medeleven. Omdat ik even alles ga samenvatten eerst mijn reacties op wat opmerkingen in de (negatieve) reacties. Aankomen en te strakke broeken Allereerst wordt er ergens gezegd dat het aankomen goed te verklaren is en de te strakke broeken. Ten eerst was ik juist bezig met gezonder leven, ik was juist aan het afvallen, heb totaal geen eetbuien gehad niks en juist kwam ik aan. Ook de VK koppelde dit aan een zwangerschap. Daarbij veranderde mijn buik, ik leef al 15 jaar met overgewicht en vecht er al net zo lang mee en weet hoe mijn lichaam eruit ziet als ik aankom en niet zo. Geen foto 2e test? De reden dat ik deze niet geplaatst heb is juist vanwege enkele respectloze opmerkingen. Ik was al mega onzeker en door de opmerkingen was ik boos. Niet iedereen doet iedere dag een test en door de hormoonstoornis zijn de testen nou eenmaal niet superbetrouwbaar. Een valse positieve test is niet mogelijk omdat mijn hormonen de HCG juist onderdrukken of overstemmen. Ik was boos en ja heb de test weggegooid. De eerste test vaag en vlekkerig De eerste test heb ik 5 mensen in real life laten zien en allemaal zagen ze het streepje. De verloskundige zei tegen het licht houden en als je hem dan donkerder ziet en niet doorschijnend is hij negatief. Mijn vriendin heeft idem gehad hele zwangerschap 1 positieve test die er exact uitzag zoals de mijne. Haar dochtertje is inmiddels 4 jaar oud. Daarbij moest ik 4 druppels gebruiken en ik heb er precies 4 gebruikt. dat de test vlekkerig was was alleen op de foto te zien. En ik kreeg hem sowieso slecht op de foto of te donker of overbelicht. Niet geloven De mensen die me niet geloofden. Tja dat er mensen zijn die verhalen verzinnen had ik echt niet verwacht. Dit snap ik totaal niet. Ik begrijp maar al te goed hoe gek mijn verhaal klinkt en daarom betrok ik overal mijn moeder bij. Zijn was erbij toen zij de hele zwangerschap negatief testte en er bij de dokter achterkwam na 12 a 13 weken dat ze zwanger was. Mijn moeder was erbij toen ik met witte vloed geboren was en de artsen het hadden over de overgedragen hormoonstoornis. Mijn moeder was erbij toen het op mijn 10e/11e nogmaals werd bevestigd dat ik die hormoonstoornis had. En het is ook iets wat theoretisch nauwelijks voorkomt dat mensen niet tot nauwelijks positief testen maar google eens voor de grap met de woorden "wel zwanger negatieve test" of "hele zwangerschap negatieve testen" en je zult zien dat het niet iets geks is. Alleen bij de meeste is het nooit onderzocht als "hormoonprobleem" En kan het een andere oorzaak hebben. ECHO UITSLAG Vandaag de echo gehad. Ik ben wel degelijk zwanger geweest (volgens de gyn tussen de 10 en 12 weken lettend op de aantekeningen die de vorige echo zijn gemaakt betreft het vruchtenzakje) en ik heb nogmaals nagevraagd en de vorige keer is er wel degelijk een vruchtenzakje gezien alleen konden ze niet mijn hele baarmoeder bekijken. Mijn baarmoeder blijkt erg diep te liggen. Helaas heb ik afgelopen dagen gevloeid en hevig dit is direct begonnen na de hevige krampen. Afgelopen vrijdag/zaterdag heb ik hevige krampen gehad wat het begin is geweest van een miskraam. Er was niks meer te vinden op de echo maar ben wel degelijk zwanger geweest. Hoe het verder met de hormoonstoornis zit is niet te zeggen. Mijn vriend en ik gaan door voor een zwangerschap maar nu zijn we er beide op voorbereid. Ik blijf wel gewoon meelezen op het forum. Want we gaan dus gewoon verder. liefs, Ilona
Is niet stalken hoor dames PB mag gewoon. heb er meer gehad en waren allen erg lief Waarom de dokter en VK geen haast hadden? Geen idee. Maar de volgende keer pak ik het anders aan dat is wel iets wat ik geleerd heb.
Hoi Ilona, wat jammer. Trek je maar niets aan van negatieve reacties (die vast komen...) en probeer steun te zoeken bij elkaar! Wat leuk dat jullie er nu echt voor gaan! I.v.m. je hormoonstoornis zou ik wel even hulp gaan zoeken voor jullie voor echt beginnen. Zeker nu je recent een miskraam hebt gehad. Lijkt me toch ook niet zo gezond voor een groeiend vruchtje aangezien hormonen net je vruchtje in stand houden. Veel succes!
Heh jeetje meid!!! Balen dat t zo is gelopen allemaal. in mijn familie komen er ook stoornissen door hormonen voor. Niet dezelfde dingen, maar toch ik begrijp absoluut dat hormonen echt een ramp kunnen zijn. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn en mag genieten!
Ja inderdaad zat er ook al aan te denken. Mijn h.a. is nu op vakantie maar ga sowieso eens even informeren her en der wat de opties zijn.
Jammer, een zwangerschap verliezen gun ik niemand. Gaan jullie nu verder proberen weer zwanger te worden? Sterkte met dit verwerken.
Ja we gaan wel verder. Sowieso. En ik weet nu beter waar ik op moet letten, en ik zal denk ik volgende keer beter op mijn strepen staan
Dat lijkt mij zowiezo een heel goed plan. En ik neem aan dat de vk hier ook een verslag van krijgt en dan ook wel wat serieuzer ermee om zal gaan. Ik ken de praktijk als zeer meelevend en namen mij daar erg serieus, maar dat is wel al 5 a 6 jaar geleden. Maar hopelijk zullen ze zowiezo sneller reageren voortaan, is voor jezelf ook fijner.
Ilona, wat erg meid om een MK te hebben, fijn voor jullie dat het blijkbaar wel het besef heeft opgewekt dat jullie toe zijn aan een kindje. Veel sterkte, en laat je inderdaad goed begeleiden! Met alles wat je hier op het forum kunt lezen zul je een hoop extra info krijgen met de tijd
Jeetje meid, dan moet je een heuse mini bevalling hebben gehad Met 10-12 weken mk bedoel ik, heb dat zelf ook meegemaakt in mei en dat is niet niks. Het blijft echt een bijzonder verhaal, maar ik wens je alle sterkte toe om dit een plekje te geven en hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten dat blijft plakken.
Heel veel sterkte, wat heftig. Dan moet idd een mini bevalling zijn geweest, heb zelf bij 6 en 12 weken gehad en zelfs bij 6 weken verloor ik een vruchtje met vruchtzakje. Heb je wel iets verloren? Omdat er niets op de echo meer te zien was?