Meid als jij denkt dat je zwanger bent dan is dat zo. Hoop dat je snel voor een echo terecht kan. Succes!
Goed zeg! Wanneer moet je nu? Wel stom dat je niet vandaag of morgen kon.. en waar heb je de echo dan?
Wat is de reden dat je niet gelijk mag komen dan? Vindt dat wel vreemd van de vk... Een normaal deskundig persoon zou nu gelijk een echo willen maken omdat voor de 12 weken een ud vastgesteld kan worden. Dus ik vindt het een vreemd verhaal. Zijn er niet meer vk bij je in de buurt?
Ik vind het ok stom van de verloskundige zeg! Ze hebben richtlijnen maar dat merk je nooit wat van vind ik.. Ik zou echt zorgen om vandaag een pretecho te laten maken ilona, als je die 12/13 week grens heb is die echo gewoon belangerijk. Hoeft niet natuurlijk want zijn wel meer die nooit die echo gehad hebben, maar persoonlijk zou ik het zelf wel doen
Ik denk dat Ilona hier tevreden mee is. Dus laten we dat respecteren. Ben nog wel heel benieuwd naar een zwangerschapstest van je Ilona, ga je nog een andere doen? En kom je deze dan hier plaatsten?
Ik heb hem nu volgende week donderdag. Ik ben ook bezig eerder een pretecho te krijgen. Maar wat moet ik dan zeggen? Vragen ze dan niet waarom en of ik al bij een vk loop? De pretechopraktijken die ik vind zijn allemaal verderweg en heb geen auto. Moet alles met de fiets doen. Maar mss elizabeth zkh tilburg maar die zaten ook helemaal vol dus proberen ze ertussen te krijgen. Ik snap het ook niet van de vk krijg er geen vat op.
knuffel ilona! Als het niet lukt lukt het niet, wij duimen dan wel gewoon mee voor je! Ga je nog een keer testen of laat je het voor nu?
Het is fijn dat je een week eerder mag maar dat duurt nog steeds een week dan? Dan zou je dus 15 weken zijn en geen mogelijkheid meer tot bepaalde onderzoeken? Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je niet een pretecho laat maken vandaag of morgen? Dat is dus de reden waarom ik moeite heb om hierin mee te gaan. Je kan verlegen zijn, of niet weten wat er allemaal 'op de markt' is wat betreft zwangerschap enz. maar als je zwanger bent moet je ervoor vechten en dat houdt in zo snel mogelijk zekerheid krijgen. En dat idee krijg ik totaal niet van je, je zegt dat je al zo veel stress hebt gehad hiervan, die onzekerheid lijkt mij nog veel stressvoller dan de stress die je hebt als je actie onderneemt om vandaag nog gezien te worden. Ga naar de EHBO en zeg dat je gigantische krampen en schouderpijn hebt voor mij part? Moet jij s opletten hoe snel je een echo krijgt... Edit: zag je laatste bericht niet, maar dan ga je op de fiets, al zou je erheen moeten lopen! Als dat je duidelijkheid gaat geven dat is toch alles waard?
In Berkel-enschot zit echowonder, en in de reeshof zit ook een echopraktijk in koolhoven. Die doen ook pretechos. Weet niet waar in Tilburg je woont, maar qua afstand is het wel te fietsen toch. Bij welke vk zit je?
Tja zoals ik al meerdere keren aangaf ik WERK en sta alleen. Ik kan niet zomaar mijn werk op slot gooien. Dat je twijfels hebt is duudelijk. Maar ik kan en wil niet liegen klaar. Als ze erachter komen dat ik lieg wordt ik niet serieus genomen en liegen kan ik niet. Op de fiets naar berkel trek ik niet. Dat is een uur fietsen en toen ik de laatste keer 30min moest fietsen vorige week kreeg ik hevige kramp en moest overgeven. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Je kent me biet dus oordeel aub niet zomaar ik ga niet mijn hele hebben en houden en priveleven op het forum gooien waarom ik sommige dingen wel of niet doe. Want iedereen kan meelezen. Mensen heb aub een beetje respect. Ik snap dat het voor sommige raar klinkt maar donderdag is goed. Dit is mijn eerste zwangerschap en ongepland maar erg welkom en ben al onzeker. En de vriendelijke berichten doen me goed. Maar het steeds maar in twijfel trekken waarom ik dingen wel of niet doe komt hard over. Ik zit niet thuis ik heb gewoon werk en niet bij een bedrijf met tientallen medewerkers en kan dus niet te pas en te onpas vrijnemen. Liegen haat ik want ik wil serieus genomen worden.
Ok maar je plaatst een bericht op een openbaar forum, dan kun je niet verwachten dat iedereen hier alleen maar reageert zoals jij dat wilt. Er hebben inmiddels al heel wat meiden gezegd dat het heel belangrijk is dat indien je echt zwanger bent (wat m.i. Nog Niet vaststaat) dat je daar zsm achterkomt ivm met de gezondheid van je evt kindje. Maar ik stop er nu mee, ik hoop echt voor je dat het klopt dat je zwanger bent, maar dan hoop ik tegelijk dat als het zo is dat je door het afwachten niet onnodig je kindje in gevaar brengt. Een opmerking nog: slik je foliumzuur? Want zo niet zou ik daar heel gauw mee beginnen als ik jou was. Succes!
@shart86 Dank je. Ik pas sowieso op met wat ik eet etc. En slik nu sinds ik stoptte met de pil foliumzuur en mamavitamines. Daar ben ik gelijk mee begonnen. Dus ik ben wel direct als zwangere gaan opletten geen rood vlees etcetc. Dus hoe kan ik dan het kind in gevaar brengen? Of houd ik ergens geen rekening mee? Want ben echt daar een leek in...