Vanaf 12 weken zs gaat elk kindje z'n eigen groeilijn volgen en is een termijnbepaling dus minder nauwkeurig. Pretecho kun je ook in de avond of weekend, zelfs op zondag laten maken en je bent verder geen uitleg verschuldigd aan het pretechobureau, jij betaald, zij maken een echo, punt. Ik heb wel vaker verhalen gelezen van vrouwen die in de hele zs geen positieve zs test hebben gehad, en toch een kindje kregen, dus blijkbaar kan dat wel. Meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
ja donderdag idd die echo maar dacht mss heeft ze nog getest of is ze toch nog een pretecho gaan doen..ben heel benieuwd hoe het met je gaat!
Het zal mij niets verbazen als ze blijkt niet zwanger te zijn, alleen op de 1e pagina staat een test maar ik vind dat toch een beetje vlekkerig. Heb zelf ook al eens zo'n vals positieve test gehad door teveel urine te gebruiken. En met een hormoonstoornis door de pil heen zwanger raken het moet echt een gelukstreffer zijn dan. Maar alles is mogelijk, ze zal niet de 1e zijn die ondanks negatieve testen zwanger blijkt te zijn. Ik hoop het echt voor haar. Dus duim voor een mooi wondertje in haar buik.
je zou inderdaad wel denken dat de artsen er weinig vertrouwen in hebben anders hadden ze dat wel opgeschoven alhoewel nu was mijn vk ook niet zo snel met echo's maken verder wel een top vk daar niet van
Vind ik ook raar, maar ik zeg niet dat ik haar geloof. Maar dingen zijn logisch te verklaren 6 kilo aangekomen ja dan passen je broeken ook niet meer. En met een hormoonstoornis kan je volgens mij ook aankomen. Want dat hebben sommige vrouwen ook met de pil. Ben gewoon erg benieuwd naar de echo. Ik zal bijvoorbeeld een clearblue met wekenindicator doen. Die geeft bij een licht positieve kruidvattest echt wel zwanger 1-2 weken aan.
Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat! Ilona.. heb je nog getest of wacht je af? Jammer dat je niets laat horen meid! Ik leef met je mee!
Ok ff om een beeld te vormen: -1 (heel) licht positieve test -1 net zo positieve test maar weggegooid zonder te showen (wat ieder ander echt niet had gedaan als er een streepje op stond en zo'n topic liep) -Echo gehad rond 8 weken (jouw berekening) hierop was niks te zien omdat de baarmoeder niet goed in beeld kwam zowel bij inwendige en uitwendige echo. Geen boontje met kloppend hartje. Dus veel minder ver. -De zon is een hele goede praktijk, heb er zelf ook gelopen. Ze nemen alles erg serieus. Door de eerste echo is het logisch dat ze geen haast zetten achter deze echo. Als je al zwanger bent ben je zeker geen 12 weken. -Hormoonstoornis, niks te zien op de echo van 8 weken, het is een beetje uitzondering op uitzondering. Als je al zwanger bent ben je echt veel minder ver. Maar ik twijfel of je überhaupt wel zwanger bent want met zo'n topic had je echt wel een foto van de 2e test laten zien. Dus doe eens een digitale met indicator. Als je 12 dagen geleden een lichte test had, maak je dus hcg aan en had je nu minstens een knaller moeten hebben. Ook als je hcg langzaam oploopt (daar weet ik alles van). Ik hoop van harte dat je zwanger bent en gewoon minder ver blijkt. De echo zal het uitwijzen.
O ja,sparky...de meesten hier twijfelen al 4 maanden aan jou zwangerschappen...dus dit is beetje vreemde reactie van jou kant!
Dit geldt overigens niet voor mij,maar heb nog al veel pb's gehad naar aanleiding van je gekwetste gevoelens door mij...
Skippy als ik dit soort opmerkingen naar jou maak krijg ik het verwijt dat ik je niet mag? Maar zelf doe je hetzelfde, denk dat je onderhand al genoeg hebt gezegd tegen Sparky. Dus zoals je zelf ook heel vriendelijk in een ander topic zei: verdwijn! (Voordat de b*tchfight hier verder gaat, erg zonde als daarom weer een topic gesloten wordt)
Geen bitchfight vanuit mijn kant hoor. Ze staat op mijn negeerlijst dus wat ze nu ook weer geschreven heeft, ik lees het toch niet
TS, vergeet niet mijn laatste zin te lezen he. Ik hoop echt dat je zwanger bent (dat gun ik iedereen op de hele wereld die erop wacht en/of hoopt) en zou echt superblij zijn voor je als het zo is. Maar dan zal je wel een heel stuk minder ver zijn.