Miskraam gehad, nog steeds positieve testen en bloedverlies.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Supernanny, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Hallo,

3 weken en 2 dagen terug heb ik een miskraam gekregen bij 5 weken en 5 dagen. Later die week een echo gehad bij de verloskundig en alles was weg.
    Vorige week maandag een zwangerschapstest gedaan, omdat ik nog zoveel kwaaltjes heb. Die test was nog steeds positief. Afgelopen vrijdag weer een test gedaan en die was ook harstikke positief. Vandaag weer een test gedaan en die was ook nog harstikke positief. Ik heb een echo gehad vanmorgen en mijn baarmoeder en eierstokken zagen er goed.
    Die positieve testen kon de verloskundige ook niet verklaten en moet deze week mijn hcg laten prikken en krijg maandag bij de gynaecoloog de uitslag.
    Toen ik in de auto zat bedacht ik mij dat ik helemaal vergeten te vragen ben waar het bloedverlies vandaan kan komen, want een menstruatie kan het nog niet zijn. Heeft u misschien een antwoord voor mij?

Groetjes Karin.

2. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Nog even over dat bloedverlies. Dat heeft na de miskraam 5 dagen geduurd en was 2 weken over en afgelopen vrijdag is het weer begonnen.

3. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Er is nog geen antwoord gekomen op mijn vraag... Misschien ben ik te ongeduldig of is mijn vraag over het hoofd gezien?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Supernanny,

als je zelf een breicht achter je bericht plaatst zien wij een 1 of 2 verschijnen en denkenwe dat de vraag al beantwoord is. Daarom is ie er tussendoor geschoten.
    Het is wel apart dat het bloedverlies na 2 weken weer is begonnen en ook dat je testen nog positief zijn, normaliter is het hormoon wel verdwenen dan.
    Het is ene prima belied om je bloed te laten prikken, dan weet je ook hoeveel hcg er nog is en er kan eventueel nog eens met de echo worden gekeken. Ik kan je helaas niet meer duidelijkheid geven nu, het is even afwachten.

Mirjam

5. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je antwoord.
    Vandaag, 3w6d na de miskraam, nog steeds een positieve test. Ik snap er echt niets meer van.

Ik heb na de miskraam 2 echo's gehad en alles zag er prima uit. Maandag moet ik naar de gynaecoloog hoop dan meer te weten.

Het bloedverlies was hetzelfde als toen ik een miskraam kreeg, zou het weer begonnen kunnen zijn door een harde stoot/trap in mijn buik?

Groetjes Karin.

Deel Deze Pagina