Normaal gezien kon je zien of het pakket in het sorteercentrum was of chauffeur is onderweg etc... Bij mij staan er nu 3 groene streepjes en zending is onderweg. Daarbij staat dat de bezorgdatum nog niet bekend is. Kan ik het pakket nu vandaag verwachten of niet?
Inmiddels is de bezorgdatum veranderd van onbekend naar vandaag! Helemaal blij dus, allemaal babyspulletjes :-D!
Hmm.... Hier woensdag iets besteld (voor 22.30 besteld = morgen in huis) Woensdag avond bevestiging gekregen voor verzending. Bezorgd op Donderdag. Ik donderdag weer kijken staat er bezorgd op vrijdag. Toen zaterdag. Vanmorgen stond er dat pakketje vandaag bezorgd zou worden en een uur later staat er onbekend! Heb geen groene streepjes. Er staat 'wacht op levering van afzender' terwijl afzender aangeeft dat pakketje verzonden is. Iemand van jullie misschien enig idee?
Hmmmzz er staat nog steeds dat er vandaag bezorgd wordt, ik heb nochtans niemand gezien of gehoord en wij zijn de deur absoluut niet uit geweest. Ik vrees vandaag geen pakket meer te ontvangen......
Wat ik lees bij babydump is dat er tot 16.00 bezorgd wordt, wat ik lees bij post nl is tot 18.00 op zaterdag. Als het tot 21.00 is zou het natuurlijk helemaal geweldig zijn als ik het pakket vandaag alsnog ontvang!
Door de week is inderdaad tot 21.00 maar op zaterdag volgens mij niet zolang . Balen dat het er nog niet is.
Ja ik baal echt gigantisch! Maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet.... (alleen ik verzuur hierdoor)!