Hoi allemaal, Ons zoontje is bijna 6 maanden. Hij krijgt borstvoeding. Hij heeft een tijd gehad dat hij 's avonds om half 7 kreeg, 's nachts rond half 4 kwam en in de ochtend weer om half 7. Prima te doen. Maar de laatste tijd komt hij 's nachts elke 2/3 uur. Is pas te troosten als ik hem voed. Herkent iemand dit? En nog belangrijker, heeft iemand tips?
Hier bijna exact hetzelfde! Ook borstvoeding. Ook een periode dat hij van 6 in de avond tot 6 in de ochtend maar 2 keer een voeding vroeg en ook sinds een tijdje dat hij om de 2 tot 3 uur komt... Geen tips helaas, wel veel herkenning...
Heb ooit eens gehoord dat iemand haar baby 's nachts water uit een flesje gaf. Vond de baby niet zo heel lekker. Na een dag of drie gaf de baby het op en sliep door.
Mijne nu 9 maanden en doet dit ook soms meestal komt die elke 2a3u en soms slaapt wat langer Kijk niet eens meer op de klok haha Heeft nu fase dat ineens om 23:30 komt en wilt spelen met veel moeite na een uur slaapt die weer soms langer Dus helaas geen tips voor je
Die fase hebben wij nu ook dat hij rond 23:30 wakker word, meestal even troosten en dan gaat hij weer slapen!
ik ben in de 30 en slaap ook vaak niet door Heel normaal dat ze af en toe wakker worden en de ene periode vaker dan de andere. Mijn tip: accepteren en 's nachts vooral niet op de wekker kijken .
Bart is 13 maanden en komt snachts elk uur.. ik wilde graag een kindje, en dit is mijn consequentie 😍
Wat een bullshit. Sorry hoor, maar een kind van 13 maanden dat elk uur komt? Dat is echt niet normaal en hoef je echt niet gewoon maar voor lief te nemen. Net als elke 2/3 uur voor een kind van bijna 6 maanden, als dat ineens verandert. Dan mag je best even zoeken naar waar dat van komt en daar iets mee proberen.
Ik klaag nooit meer.. elk uur wow... Ik geloof dat ik in dit geval toch echt al bij de huisarts had gezeten. TS hier ook geen doorslaper. Ook bv. Ik ben gestopt met voeden in de nacht. Sindsdien is vaak een speentje en een knuffel voldoende. Hij komt vaak 2-3 x in de nacht.
Hier een dame van 15 maanden die elke 2/3 uur komt(borstvoedig). Ik word er echt niet goed van maarja...het is eenmaal zo. Ze slaapt nu in een cosleeper zodat ik niet heen en weer goef dat gaat al iets beter
Hier hetzelfde, als mijn zoontje onrustig is of ergens last van is ben ik de pineut en ligt hij de halve nacht aan de borst. Op dagen dat hij nergens last van heeft komt hij elke paar uur. Ik word er ook langzamerhand gek van, maar hij heeft het duidelijk nog erg nodig dan nog maar even geduld hebben.
Bedankt voor jullie reacties! Denk inderdaad dat accepteren het belangrijkst is . Ik had het idee dat er iets aan de hand was, we iets voor hem konden doen. Omdat hij eerder wel beter heeft geslapen. Maar misschien is het inderdaad een fase...