Dank jullie wel. ben benieuwd of mijn gyn Menopur wil voorschrijven.. ik hou jullie zeker op de hoogte xxx
Hoi, ik zie dat je je antwoord al hebt, maar ik wilde toch nog even zeggen dat het in ieder geval geen decapeptyl kan zijn. Dit medicijn legt namelijk je hele cyclus stil, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling. Veel succes bij de gyn en ik hoop voor je dat je de Menopur helemaal vergoed krijgt. Groetjes, Jaycey
hoi hoi. nou heb ik voor 22-03 een afspraak bij de gyn wordt ik vandaag ongi Ga morgen dus even telefonisch contact opnemen met de gyn omdat ik nu natuurlijk over 3 dagen kan beginnen met spuiten. Als ik nu tot de 22ste moet wachten ben ik weer een maand kwijt. liefs
hoi hoi nou ben helaas niet ongi geworden. had dinsdag alleen een beetje rood met afvegen. wel twee keer goede kramp gehad en verder twee dagen een beetje bruin verlies. Nou ja 22 maart naar de gyn dus ik wacht het wel even af. xxx
Hoi Kaatje, Ik ben verzekerd bij groeneland 3 sterren. Bij mij wordt puregon wel vergoed alleen prengyl niet. Ik heb een machtiging doorgestuurd naar de verzekeraar, via de machtigin werd het vergoed. Grt. marleen
hoi hoi ja bij zorg en zekerheid vroegen ze dus ook om die machteging maar die werd afgewezen omdat het niet voor IVF was. Kan nu pas in januari 2008 overstappen naar een andere zorgverzekeraar xxx
nou zit al sinds vrijdag aan de primulot en ga daarna spuiten met Menopur. vond de gyn verder geen probleem om voor te schrijven.. enige nadeel hiervan is dat die naalden echt giga dik zijn vergeleken met die van puregon.. nou hopelijk is het maar 1 maandje nodig liefs kaatje
krijg je deze medicijnen wel vergoed? en moet je deze medicijnen gewoon spuiten....zonder een prikpen?
ja deze krijg ik wel vergoed. Is net als pregnyl zetten dus zonder prikpen... vond die naald van de pregnyl giga zeer doen dus dat wordt nog wat... en als het even tegen zit moet ik beginnen met spuiten op mijn verjaardag :S Liefs Kaatje
Jaiks, heel veel sterkte en succes met spuiten,lijkt me afschuwelijk maar het moet helaas, succes meid, ik duim voor je. Liefs Ester.
hoi kaatje veel succes met spuiten meid even een paar doen en doorbijten en dat gaat het vanzelf wel wat beter succes he en hopelijk is 1 maand genoeg
ja idd. dank jullie wel.. gewoon even tanden op elkaar. het is gewoon nodig en ik heb het er voor over liefs kaatje