Hallo! Ik ben net gebeld door het ziekenhuis en mijn man zn zwemmers zijn goed bewegelijk en de hoeveelheid is meer dan voldoende alleen de vorm was niet helemaal goed, heeft iemand hier dit ook meegemaakt en wat houdt het precies in? (snap wel dat de voprm dan wat afwijkt van hoe het hoort te zijn maar of het kwaad kan enzo ) Thanks Liefs LL
Elk geval is anders. Het zou slimmer zijn als je deze vraag daar neerlegt. Dat de vorm niet goed is kan idd alleen betekeken dat ze er anders uitzien (kan je op i-net wel plaatjes van vinden hoor). Of dit dus kwaad......dat moet je vragen aan de persoon die door de microscoop heef geloerd Dit ligt eraan hoeveel er zijn en hoeveel daarvan misvormd zijn. Elmo
Hoi Lovelylove, Mijn man heeft 2 x zijn sperma ingeleverd, de eerste keer had hij 98% abnormale vormen en de tweede keer 99% abnormale vormen. De gyn. zei dat de vormen niet belangrijk waren. We zijn voor een second opinion bij een andere gyn geweest, ook deze vond de abnormale vormen niet belangrijk. Ze kijken naar de hoeveelheid en beweeglijkheid, als dat goed is, dan zijn ze meestal tevreden. Mijn man had dan 60 milj. zaadcellen en meer dan 50% beweeglijkheid. De vormen waren dus niet belangrijk.. Ik maakte mij ook best zorgen daarover, vandaar dat ik het bij beide heb gevraagd.
Het is w.s. niet belangrijk als er genoeg zijn die wel goed zijn.... Anders heb je toch echt een probleem hoor Ik zou echt gewoon ff terugbellen. Elmo
Ik vond het ook raar Elmo, maar ik dacht laat maar zij weten wel beter. Als het niks uitmaakt, dan maakt het niks uit. Ze zeiden beide letterlijk daar hoeven jullie niet naar te kijken.. Maar wat jij zegt kan ook kloppen..