Bij mijn zoontje van bijna 5 maanden vind ik dat zijn oortjes een beetje stinken. Niet dat je t van een afstand ruikt maar wel als je met je neus bij z'n oortjes ruikt. Ik maak ze geregeld schoon, ook achter zijn oortjes en droog goed af. Ze zien er ook niet vies uit. Heb niet t idee dat hij oorpijn heeft. Iemand dit ook of weet wat t kan zijn?
Dit heeft mijn zoontje ook. Hij "ruikt"" een beetje achter zijn oortjes, niet erin. Ik denk zelf dat het door wat zweet komt? Onze dochter had dit nooit. Je kunt het bij onze zoon ook noiet op een afstand ruiken hoor, alleen als je je neus achter zijn oor legt. Ik weet ook niet wat het is, dus lees met je mee.
Als je het ruikt in het oortje, kan het toch iets van een lichte ontsteking zijn, of wat opgehoopt snot tussen de neus en oorverbinding. Mijn dochter heeft vaak oorontsteking gehad en heeft ook dat ook 1 x keer gehad ( dus in het oortje, niet erachter) Dus denk dat het van al die oorontstekingen is geweest. Het was hier na 1-2 dagen weer weg.