ons meisie is een echt papa kindje, vooral op maandag. ik ben vandaag de hele middag druk geweest met alyssa want ze wilde niet slapen, niet bij mama, geen speen, wel haar duim, maar dat lukte dan weer niet. om gek van te worden. alles hielp maar even. ik heb echt de hele trucendoos geprobeert. toen mn man thuis kwam was ze weer bezig (ik was aan het koken dus vond het ff goed geweest). mn man pakt haar ff op en ze is stil. net weer. ik heb haar in bad gedaan, allemaal goed en wel, we zijn beneden en ik zit nog niet met haar op de bank en ze begint weer. mn man neemt haar bij zich en binnen 2tellen ligt ze te slapen. dat geloof je toch niet. volgens mij heeft alyssa erg veel last van de maandag. ze mist papa dan heel erg. liefs doris
danisha was altijd heel erg op mij gericht en nu vind ze papa ook steeds leuker worden... maar nog steeds veel bij mij..
tis ook niet altijd zo, maar wel vaak op maandag. dan heeft ze in het weekend meer aandacht gekregen van papa dan door de week en moet ze op maandag volgens mij een beetje afkicken. verder trekt ze ook wel veel naar mij toe, maar papa is helemaal leuk omdat ze hem niet iedere dag de hele dag ziet denk ik. liefs doris
Het lijkt mij eerlijk gezegd stug dat ze op die leeftijd een voorkeur hebben voor papa... Waar kleintjes nogal op reageren is stress. Als jij, door het slechte slapen van haar, toch een beetje stressy bent geworden (wat heeeeeel normaal is overigens want van zoiets kan je gek worden), dan pikt zo'n kleine dat op en wordt huilerig. Paps komt na een dag werken thuis en die heeft niet die stress gehad met de kleine. Omdat hij relaxt is wordt de kleine lekker rustig. Zeg niet dat het zo is hoor bij jullie, maar het zou kunnen. Heb dat vaak gezien bij anderen.
Ik herken dit ook heel erg hoor! Mijn kleine man moet maandag helemaal ontvaderen. Want hij krijgt zoveel aandacht van papa in het weekend dat hij hem echt mist op maandag. Als papa weer thuis komt is dan alles weer goed. Ik had gisteren ook zo`n maandag hoor!
wij hebben daar ook last van allez , als hij bij mij is is hij altijd een droom van een kind , maar van het moment dat hij bij zijn papa zit of ik even weg ben begint hij te wenen tot ik terug ben.. is dit omdat ik teveel bij hem ben ? groetjes
` zo is dat hier ook, ik an nu weer eventjes gauw een boodschap halen zonder haar dat kon eerder absoluutniet
dat ontvaderen, kan dat al bij een kindje van 7weken? vind het wel erg jong.(nu weet ik wel dat ze meer meekrijgt van alles dan wij denken, maar toch) het is anders wel toevallig dat ze het iedere keer op maandag heeft. liefs doris