Hallo dames, Ik ben op zoek naar een liedje. De reden daarvoor is omdat een cliënt van mij daarop heel graag danst. En ik wilde mijn partner graag vertellen welk liedje dit is. Ik heb alleen geen idee wie het zingt, of hoe het heet. En de cliënt weet het ook niet. Het is dus een Nederlands liedje Echt wel een flink aantal jaar geleden Het is een duet met een man en een vrouw Gedurende het liedje klinken in het refrein trouwklokken. Enkele zinnen zijn: (Gezongen door de vrouw) Elke ochtend, lees jij de krant terwijl wij samen eten. (Samen) Ondanks alles houden wij nog van elkaar (Samen) Luister nou, hoor eens even Het is niet Herman Finkers met Brigitte Kaandorp met 'We staan samen sterk' Ik snap er geen hol van dat ik, ondanks gegoogle op deze zinnen nog steeds niet weet welk liedje het is, haha Misschien weten jullie het?
Ik kom via google uit op Gert en Hermien - met waarom heeft het stadhuis dat verzwegen Geen idee of dit is wat je zoekt
Ikwas een benieuwd dus toen ik het opzocht (de suggesties hierboven) hoor ik opeens: Als jij zingt krijg ik klachten van de buren. Geen idee of je dit liedje zoekt (het voldoet wel aan je beschrijving), maar het liedje is wel geweldig.
@Anan en @Boeketje Jaaaa! Dit is hem! Dank jullie wel. @Emotions Ik ga die nu wel gelijk even luisteren. Hahah alle mogelijke duetten al nagegaan, en nog nooit in me opgekomen dat het wel eens Gert en Hermien zouden kunnen zijn