Hee meiden, Ik zit vandaag op dag 25. Normaal is mn cyclus 26 dagen. Maar aanstaande zaterdag is het 14 dagen nadat ik mn pregnyl gezet heb. Kan ik woe of donderdag dan al testen?
Hoi, Heb je 10.000 eenheden Pregnyl gespoten? Het duurt ongeveer 10-14 dagen voordat dat uit je bloed is. Dus als je te vroeg test, zou je vals positief kunnen testen. Maar dan zit je toch ook nog lang niet twee weken na je eisprong? Ik zou pas twee weken na de eisprong testen. Anders is het resultaat van de test niet echt betrouwbaar! Succes! Groetjes, Jippie
ik heb 5000 eenheden pregnyl gespoten. Toen ik zwanger was heb ik 14 dagen na de pregnyl positief getest.
Maar wanneer heb je dan de IUI gehad? Je mag pas twee weken na de IUI testen en niet twee weken na de Pregnyl, bij ons.
Ik zou inderdaad tot maandag wachten! Anders test je misschien vals positief door de Pregnyl. Of je test misschien te vroeg positief, terwijl het alsnog verkeerd gaat op je NOD. Of je test negatief, omdat het HCG nog te laag is, en je wel zwanger bent. Dus ik zou zeker wachten tot twee weken na de IUI. Succes!
Ik mocht met IUI met hormonen pas na 18 dagen testen en zonder hormonen na 15 dagen na inseminatie. Zou idd nog even wachten