Om maar meteen met de deur in huis te vallen... Op 15 aug werd ik ongesteld.. op dag 21 van mijn cyclus (4 sep) had ik een positieve ovulatietest (clearblue digital met smiley) Ik had maar 1 dag een smiley.. alleen op 4 sep.. daarna steeg mijn temp met 0.3 graden.. maar na 5 dagen een hoge temp te hebben gehad zakte hij ineens weer en kreeg ik 12 sep (dus 8 DPO) ineens een bloeding.. de bloeding is best heftig geweest.. het was eigenlijk gewoon een menstruatie alleen had ik geen stolsels wat ik normaal wel veel heb.. ik was dat weekend van 12 sep een weekendje weg en was er ff helemaal klaar mee dus heb toen zondag 14 en maandag 15 sep niet getempt.. ik ben maandag middag ziek geworden (griepje) en toen ik dinsdag weer starten met tempen was mijn temp ineens weer erg hoog! die is tot nu toe (ik ben weer beter) nog niet gezakt.. ik dacht dat de bloeding die ik gehad had misschien een innestelingsbloeding geweest kon zijn dus heb ik vanmorgen getest maar mijn zwangerschapstest was omowit... Kan iemand mij helpen? heeft iemand een gelijke situatie meegemaakt? Ik denk dat ik nog even afwacht wat mijn temp gaat doen en als ie hoog blijft naar de huisarts bel.. Ik heb mijn tempkaartje toegevoegd.. alleen vandaag staat er niet op.. maar vandaag was ie ook 37.0
Ik heb precies hetzelfde!! Na bloeding zakt temp niet maar vandaag wel een positieve ovulatie test. Op dag 16.. Temp is niet laag geweest. Kan het zijn dat de griep toch je lijf nog niet uit is?
Ja dat zal het denk ik geweest zijn.. vandaag is ie wel weer iets gezakt.. hopelijk gaat het nu weer 'normaal' worden! Jij mag dus klussen manouk! Veel plezier! Ik ben benieuwd of je temp dan straks nog weer hoger wordt na je eisprong