Vanochtend is er een hormoonveter ingebracht na twee dagen een ballon die niets deed. Om 1u begonnen de weeen.. heel snel achter elkaar en pijnlijk!! T heeft me niets opgeleverd. Kind wel ingedaald. Was eerst niet. Ik hoop zo dat t doorzet. Ik heb om de zoveel minuten wel een harde buik en menstruatiepijnen. Ik lees graag ervaringen van mensen die ook een veter hebben gehad en kan het weer opnieuw beginnen nu het even gestopt is? Ofja iets minder heftig nu.. Ik hoop zo dat t doorzet.. wacht al 3 dagen..
Ik lees mee, inmiddels 40+6 bmm nog stug, niet verweekt en de kleine niet ingedaald. We hebben het nu ook gehad over inleiden met pillen, ballon of veters en ben erg benieuwd naar ervaringen.
Ik heb een hormoonveter gehad, ze hadden 2 keer ballon catether geprobeerd maar bleef niet zitten. De veter werd om 12 uur geplaatst en kreeg s middags gelijk al last van de buik en rug. Om half 6 braken mijn vliezen spontaan en om 7 uur had ik 1 cm ontsluiting en om 9 uur 3 cm. Om 11 uur 9 cm en de laatste cm duurde lang. Uiteindelijk half 2 volledige ontsluiting en om 01.48 is mijn dochter geboren. Ze wouden mij maandag morgen gaan inleiden maar ze was er dus 's nachts al. Dat hadden ze niet verwacht want toen ze de veter plaatste zondag was de bmm potdicht. Het kan dus snel gaan. Hopelijk gaat het ook snel bij jou!
Ik ben bij mijn tweede zoontje ook ingeleid met behulp van een hormoonveter. Bij mij zat alles nog potdicht en ook nauwelijks verweking. Ze hadden tegen mij gezegd dat ik in ieder geval twee veters nodig had. Verder zeiden ze dat het ook wel eens niet zou kunnen aanslaan. Heel onzeker dus. De veter is om een uurtje of 13:00 ingebracht. Om 18:00 voelde ik het al wat zeuren en om zeven uur regelmatige weeën. Toen om 20:00 de veter eruit... en het zetten meteen door. Had heftige weeën om de minuut. En om 2:28 is onze zoon geboren. Helaas via een KZ, omdat mijn zoontje onverwachts in een stuit lag. Het kan idd heel snel gaan. Sterkte nog met deze allerlaatste loodjes!
Heb weeen om de paar minuten die ongeveer een kleine minuut duren. Ze doen echt pijn. Nu ook mijn benen!Moet me erop concentreren. Ze komen straks kijken of er ontsluiting is. Zou dat kunnen met deze weeen?
Spannend ik duim ! Even een ander vraagje, waarom doen ze niet gelijk een hormoonveter als dat het alternatief is na een ballon?
Gister halve dag weeen weg gepuft en mn lichaam nam t niet over straks gaan ze voelen of er voldoende ontsluiting is om in te leiden maar heb zo n gevoel van niet. Voel me zo moedeloos . T gevoel dat t gewoon niet gaat lukken! Terwijl k gister hele pijnlijke weeen had !
Ach wat vervelend zeg!! Dat is dan echt een tegenvaller! Hoop dat het toch wel wst heeft gedaan, zodat ze je in kunnen leiden! Sterkte nog ff!
Het heeft niks gedaan..gewoon niks! Ik ben naar huis gegaan. Zit er ff doorheen. Vrijdagochtend weer terug. Verpleegsters in t ziekenhuis stonden er ook van te kijken. Bij mn vorige binnen 12u gepiept en nu 2x ballon veters en helemaal niks.. nu is t dag 5 dus wou gewoon ff rust na zoveel pijn ook en het heeft niets opgebracht
Oh meis, wat een ellende. Ik hoop dat na een dagje rust je lichaam zelf de bevalling start en je snel je kindje in je armen hebt!
Bedankt voor jullie medeleven!vrijdagochtend beginnen we met een nieuwe veter. Hoop dat deze wel wat doet. Wat denken jullie? 40 weken dan en tweede kindje.. zou toch moeten kunnen lijkt me !
Wat vervelend hè, dat afwachten! Echt niet gaaf! Is er een reden waarvoor je ingeleid moet worden voor de 40 weken, of is het omdat je dat graag zelf wilt (lees: het helemaal zat bent )? Ik weet wel dat het vaker voorkomt dat wanneer er vroeger dan 40 weken ingeleid wordt, het dan langzamer kan gaan. Omdat je bmm nog niet overrijp is zeg maar... wanneer je overtijd loopt schijnt het vaak makkelijker te gaan (is mij verteld). Nou sterkte maar weer en hopelijk komt het voor vrijdag gewoon spontaan op gang!