hormoonveter. graag ervaringen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door buikje123, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Controle vandaag gehad. Nog steeds tzelfde ondanks de pijn die ik heb en nog slechter nieuws baby weer heel hoog.. niet meer laag in t bekken. Mn slokdarm is kapot door t maagzuur en ik kan niet meer goed lopen. Mijn darmen zijn zo van slag door al de medicatie tegen maagzuur etc dat k nu paar dagen groene ontlasting heb en ook weer pijn in mn aambeien. Ik weet niet hoe k dit moet volhouden! :(keizersnee doen ze niet want baby maakt t goed. Ik heb heel veel stress door alles en door pijn ..lijkt me niet goed voor t kindje maja.. t gaat denk ik nog heel lang duren omdat er geen druk van onder is van t kindje.. en misschien past t hoofdje wel niet. Schiet me vanalles door t hoofd en voel me zo verschrikkelijk en niet begrepen !:(.. sorry moest t ff kwijt

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meid, wat een verschrikking dit zeg. Ik hoop voor je dat het allemaal snel achter de rug is. Heel veel sterkte en een heel dikke knuffel

3. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meis, jeetje..... Wat rot allemaal. Maar hier een positief bericht. Onze kleine meid lag ook heel hoog toen mijn vliezen braken. Ze lag met der hoofd tegen mijn rechterheup zeg maar. Dus niet eens recht voor de uitgang. Half 3 braken mijn vliezen en ben ik opgenomen. Vlak na 12 uur kreeg ik regelmatige weeen en 5:54 is ze geboren. Zonder ingreep en op de natuurlijke manier. Ik was ook bang dat het mis zou gaan of dat het heel lang zou duren, omdat ze van ver moest komen zeg maar....

Ik wens je heel veel sterkte nog en hoop dat de bevalling lekker vlot en voorspoedig verloopt. Je hebt je portie nu wel gehad...

4. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Ik ken niet al je klachten maar ik heb bij mn dochter twee veters gehad en werkte niet . Is makkelijker dan gezegt maar ontspan geef je over...zo is t bij vanzelf op gang gekomen...maar weet wat je voelt..pijn van de veters maar deed helemaal niks

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Bedankt voor de reacties. Dus t is niet zo dat omdat ze hoog ligt de bevalling niet spontaan zal beginnen? Omdat er niets drukt naar onder zeg maar . .;)

Ben heel erg moe vandaag en misselijk na t eten.. ook al 2 dagen heel onrustig..vandaag precies 40 weken..

6. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend...wat duurt wachten dan lang hè! Nog ff volhouden dus... Succes en sterkte!

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hey buikje. ik wil je heel veel succes wensen met de bevalling het is een hele opgave zat wij vrouwen moeten door staan voordat we ons prachtige wondertje vast kunnen houden.... maar hier was mijn dochtertje ook totaal niet ingedaald en is mijn bevalling toch zelf begonnen bij 40.6 dus ookal is je kindje niet ingedaald dan kan alsnog de bevalling elk moment beginnen... hoopdat je snel kunt bevallen en jullie eindelijk kunnen genieten van jullie prachtige kindje

8. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was er ook al bang voor. Ik dacht of overtijd te gaam lopen of ingeleid moeten worden, omdat ze nog zo hoog zat. Het hoeft niets te betekenen iig. Mijn vliezen braken spontaan met 38.6 en kreeg zelf weeen na een paar uur.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Mijn kinderen lagen ook vrij hoog. Maar de bevallingen van 1 en 2 zijn spontaan begonnen en verlopen.

Succes nog hoor!!!

vraag of ze na de bevalling je aambeien insnijden! Als je toch perst met ruggenprik voel je daar niks van.
    dat wou ik.nog zeggen.

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Bedankt !geeft me weer moed!

t is nog steeds rustig hier..

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Vannacht weeen weg lopen zuchten maar super onregelmatig en kort..wel voelde ik de baby overdreven goed en had k t idee vlak voor t stopte dat ze eronder uit zou vliegen. Toen even geslapen en vanochtend buikkrampen en diarree.. ook misselijk.. rommelende darmen.. zou t ??

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Net even opzoek gegaan naar t hoofdje. T ligt helemaal scheef helemaal links in t bekken.. ik vraag me af of dit wel normaal is .. dat is de druk die ik voelde denk k .. op mn bekken.. volgens mij kan ze gewoon niet verder?

13. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Als de bevalling echt begint word je kleintje vanzelf wel de goeie kant opgeduwd neem ik aan succes

14. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Poe meid ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel heel veel sterkte en succes wensen.
    Wat laten ze jou lang door lopen zeg!
    Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen.

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Heb n nieuwe afspraak laten maken morgen al omdat ik mn vorige bevalling op heb gezocht en daarin naar voren kwam dat mn kindje toen torticolis had en dat aan de baarmoeder en t kanaal kan liggen.. ik dacht dat t niets met t indalen te maken kon hebben maar dat kan dus wel. Misschien willen ze dan wel een keizersnee doen want t is een medische reden. We hebben n half jaar met ons vorige kindje bij de osteo gelopen met veel pijn en huilen. Snap niet dat ze er zelf niet al mee zijn gekomen.

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee dat snap ik ook niet meid! Ze laten je zo lang lopen. Ik hoop dat ze een keizersnede voor je willen doen ivm medische reden. Succes.

17. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van mij lag ook zo toen mijn vliezen braken. Maar dan rechts. Ze is toen de weeen serieus werden vanzelf goed gaan liggen. Toen ik 4 cm had lag ze alweer goed. Ze wilden haar anders handmatig naar het midden proberen te duwen. Schijnt vaker voor te komen bij een 2de kindje trouwens. Maak je niet teveel zorgen. Hopelijk zetten de weeen snel goed door.

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Nog steeds niets en sinds gister alles weer getromboseerd. Kan niet naar de wc en leef weer op paracetamol. Ik durf zo niet op de natuurlijke manier te bevallen ik heb zo een afspraak gemaakt hoop echt dat ze begrip hebben en ze dit samen met de torticollis van mn vorige zoontje medisch genoeg vinden:(

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Succes!!! En echt... Hoe je ook gaat bevallen, laat ze insnijden!!!

20. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik zit zo is mee te lezen en ik vind het echt ongelovelijk hoe ze je steeds weer naar huis sturen :s niet normaal...:x

Deel Deze Pagina