Yup ik.. Wel met spoed dan. Maar ik vond de ruggeprik echt meevallen alleen vreemd dat je je benen bijna niet kan bewegen. Daarna krijg je goede pijnstillers ik ben nu bijna 2 weken verder maar na een week kon ik alweer buiten rond dartelen met de kinderwagen. De eerste dagen zijn wat vervelend. Maar echt ik vond het vreeeeeselijk dat ik kz kreeg maar al met al vind ik dat ik snel weer op de been ben. Alleen 6 weken gedijst houden is lastig dan Succes vrijdag eindelijk
Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Heel veel succes, en straks kun je eindelijk van jullie wondertje genieten!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met je gaat nu! Hopelijk alles voorspoedig gegaan en geniet je van je kleine wondertje!
Allereerst bedankt iedereen voor de lieve berichtjes. Ik heb eergister de keizersnee gehad vond t in t begin erg heftig omdat de verdoving omhoog sloeg en ik ook moest overgeven. Meteen wat gekregen toen ging t beter. Dag erna veel pijn en kon niet uit bed. Vandaag alweer onder de douche ! We hebben n prachtig meisje ervoor terug gekregen. Lief mooi gezond. Al met al meegevallen de keizersnee! Ik wens iedereen veel succes !!♡