Ik ben enorm geschrokken van dit bericht. Ik vind dit zo erg. Mijn zoontje gaat 4 dgn per week naar de creche dus het raakt me enorm.
heb het zelf meegemaakt op het kinderdagverblijf hier in nederland waar mijn oudste heen ging. Niet zo extreem, maar kindjes moesten wel blijven zitten en al kokhalsend alles opeten wat de leidsters ze gaven, Neusjes werden dichtgehouden als ze niet wilden doorslikken etc. Dat is dan ook meteen de reden dat ik niet meer werk, en zelf voor mijn kinderen zorg ook. Gelukkig deden een paar stagiaires hun mond open!!
Jeetje wat erg zeg... Hier word je toch echt beroerd van als je het hoort. Mijn zoontje gaat nu 1 dag in de week naar de creche. Ik kom hem dan zelf borstvoeding geven op de groep (hij weigert fles). Dan zie ik zelf ook hoe de leidsters met de kindjes omgaan. Gelukkig zijn ze ontzettend lief. Kan me echt niet voorstellen dat ze zulke dingen doen, wat Mieppie1 hier boven zegt... Maar kan me voorstellen dat je dan direct ontslag neemt en thuis blijft! Brrrr, moet er echt NIET aan denken...
Wat een vreselijk nieuws! Wat dan met de kindjes? die hebben echt een trauma! de eerste jaartjes zijn zo belangrijk voor de kinderen.. bah! Ik was als moeder in ALLE staten geweest echt hoor.. triest!
Ik krijg hier gewoon tranen van in mn ogen, arme kids Die zijn zo weerloos, zijn getekend voor de rest van hun leven, misschien krijgen ze zelfs wel eetstoornissen daardoor bah bah! Ophangen aan de hoogste boom onderste boven en lekker laten hangen.
Bah wat een vreselijke mensen heb je toch! Die arme, arme kindjes! wordt er helemaal beroerd van Die dames verdienen dezelfde behandeling als wat ze die kindjes hebben aangedaan, maar dan nog een tikkie erger! Hoop dat ze echt goed gestraft worden! (maar dat zal wel weer niet!) Ook vreselijk voor die ouders van die kindjes! denk je dat je kindje veilig en liefdevol behandeld wordt!
Ik begon spontaan te huilen bij dit bericht. Mijn hart breekt als ik aan die kinderen denk. Mijn god dat doe je toch niet!
Oh wat walgelijk!!!! Wat een zieke figuren die leidsters! Thank god dat die stagiares hun mond los hebben gedaan!
Echt serieus!! Verschrikkelijk!! Waarom werk je er dan in *^&*&^%^$ naam...??? Kinderen die poepen vervelend joh! en kinderen die overgeven! Die mensen mogen van mij een enkeltje slachthuis!
Ongelofelijk hoe verstoord het gedrag van sommige mensen is... Arme kindjes, hopelijk krijgen ze de juiste hulp om dit te verwerken. Want reken maar dat ze dit bewust hebben meegemaakt. Word er echt verdrietig van als ik het lees
wat een ziekte h*fters, ik me daar toch zo kwaad om maken. Ze voelen macht, over de kindjes, vinden dat een heerlijk gevoel en gaan dus lekker ver erin. Ze zijn zelf om te kotsen BAH
vanmorgen op rtlnieuws gelezen: Verschillende Italiaanse zenders toonden beelden waarop te zien is hoe een meisje van 14 maanden wordt geslagen door een vrouw, blijkbaar omdat het kind niet wil eten. De crècheleidster propt eten in de mond van het meisje, en trekt aan haar haren. De politie liet in de crèche een camera installeren nadat ouders een klacht hadden ingediend. Hun kinderen weigerden 's avonds te eten, en huilden de hele nacht door. De vrouw op de beelden en de eigenares van de crèche zitten vast in afwachting van hun proces. filmpje...... YouTube - asilo pistoia video NON CENSURATO - bambini maltrattamenti violenza
Ik werd er echt helemaal misselijk van! Het zou je kind maar wezen, VERSCHRIKKELIJK zeg en dat is nog een understatement. Ik heb er tranen van in mijn ogen en ril helemaal... Ik hoop dat die kinderen er ooit nog mee kunnen leven zeg wat hun is overkomen. En dat mens mag echt aan 't gas! Sorry voor mijn uitspraak!
Ik heb het filmpje net ook gezien. De rillingen liepen over mijn lijf. Onvoorstelbaar dat je zo met een kind om kunt gaan. Dat wijf moeten ze ophangen aan de hoogste boom. Arm kind.
nou als ik dat iemand bij mijn kind zou doen die had echt niet lang meer te leven...daar ging ik nog met plezier de gevangenis in om haar een lesje te leren. Dit is echt niet meer normaal!
ik ga dat filmpje echt niet kijken...ik kan echt heeeeeeeel slecht tegen onrecht. Wat een monsters lopen er rond op deze wereld! BAH!