Kunnen we het vierendelen niet weer herinstalleren speciaal voor dit soort types? Maar dan niet met paard en wagen mar machinaal zodat t extra langzaam kan... Heb t filmpje niet gezien anders slaap ik 3 nachten niet. Kan hier ECHT niet tegen nml :x Ga me dan zo onmachtig voelen en ben dan bang dat er iets dergelijks met een van die van mij gaat gebeuren of een die ik ken en ik weet niet wat ik zou doen dan... Denk dat ik dan n nieuwe hobby zou hebben... Het leven zuur maken van iemand zonder dat die iemand aangifte zou kunnen doen. Want wil in zo'n geval niet in de gevangenis komen want dan zou mn kindje me nodig hebben. En dan mag diegene dus van geluk spreken want als t dat niet was was t een hobby met n ERG korte duur en n abrupt einde!
Ook geen behoefte om dat filmpje te kijken... Vond twee weken geleden Peter R. de Vries al afschuwelijk, maar 10 minuten gezien, en hele nacht nare dromen.... Alleen de wetenschap al dat er mensen met kinderen werken???? die zulke dingen uithalen, vreselijk.... Hoe kun je?
Ik ga dat filmpje ook niet kijken, kon er vroeger al zeeeeeeer slecht tegen (toen had je ook zo'n programma op tv met verborgen camera's waarop te zien was hoe kindjes door hun oppas mishandeld werden). Maar nu ik zelf moeder ben weet ik zeker dat dit me nog wekenlang blijft achtervolgen Ik weet wel dat als het mijn kind was geweest dat ik niet braaf naar de politie was gestapt maar dat ik het recht in eigen handen had genomen, sluit me daarna maar op.
Je hart breekt toch als je dit ziet... omg hoe zouden die ouders gereageert hebben toen ze deze beelden zagen? Ik zou breken.. echt.
Ook ik kijk het filmpje niet,kan er anders niet meer van slapen Wat een ongeloofelijk idioten hebben we toch rondlopen zeg!! Ik had er iig alles aan gedaan om diegene in mijn handen te krijgen,en die had het hééééééééééééél slecht gehad!!!:x:x:x:x:x Want als het om mijn kind of andere kinderen gaat,ga ik over lijken!!