Hier viel de derde enorm tegen.. duurde gigantisch lang. Geen horror hoor, niet uitgescheurd, zonder pijnstilling en complicaties bevallen. T duurde alleen uuuuuuren. De eerste, tweede en vierde waren er wel zo!
Na inzetten infuus ( opgewekt) binnen 2 uur bevallen ( half uur na breken vliezen was ze er ) Geen pijn stilling geen hechtingen en binnen 3 uur was ik weer thuis met haar
Hadden jullie bij de derde ook zoveel voorwerk? Ik heb nu al een week harde pijnlijke buiken en voorweeen. Hoop dat dat straks natuurlijk al wat heeft gedaan maar t is wel vermoeiend!
Ik heb juist niets geen voorwerk, vandaag 40 weken.. Zou juist wel graag wat willen voelen, maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd alles. Kan zomaar beginnen, maar hoop voor jou dat het straks wat heeft gedaan!
Haha wow daar teken je voor!! Hier binnen uur en 1 perse nodig gehad voor t lijfje, hoofd glibberde er inderdaad uit voor ik het goed en wel door had.. En ook ik had geen hechtingen, heerlijk hoe snel je dan hersteld!
Hier geen horrorbevalling. Binnen een 1.5 uur was het gebeurd. In de ochtend zou ik gestript worden, maar kon niet. Zou die dag nog niet gaan bevallen. Die middag 15.30 vk laten komen omdat ik weeën had en snel beval. Zou nog wel ff duren, dus die ging weer weg. 17.15 baby geboren. Op de uitgerekende datum trouwens.
Een horrorbevalling was het niet, wel mijn minst fijne. De bevalling heeft maar 4 uur geduurd. Omdat hij met zijn hoofdje verkeerd lag, had ik al met 6 cm persdrang. Dat heb ik een uur weg moeten puffen. Puur daarom vond ik het zwaar, voor de rest was hij uit het boekje
De derde bevalling duurde nog net geen uur. Dochter viel er zo uit, zonder persen Was eigenlijk super relaxt, maar had wel naweeën.
Dat vond ik dus ook , hoe snellet bevalling hoe meer naweeen nou en die kan ik missen als kiespijn weeen voor jan lul
Hier ook hoor anders gooit me kerel zichzelf van de brug hahahhaa grapje. Maar ons gezin is dan echt wel compleet 2 meiden en 2 heren
Mijn derde bevalling was juist het fijnst 3 kwartier weeen, waarvan 2/3 echt pijnlijke en dan een paar min persen. Het bad was niet eens helemaal gevuld Naweeen wil ik het niet over hebben
Mijn 3e bevalling ging super snel. Wel wat voorweeën de dag ervoor. Maar toen het serieus werd was ons zoontje binnen 3.5 uur geboren. Ik ging van 4 cm naar 10 in een kwartier, weeënstorm dus. Dat was heftig maar ik vond dit wel mijn fijnste bevalling.
Mijn derde bevalling was er een volgens de boekjes. Bij de eerste twee ging het heel snel, weeenstorm, inscheuren.. .. De derde begon met een wat onrustig gevoel bij het opstaan. Af en toe wat buikpijn, zeker nog geen weeën maar ik had wel een gevoel dat het iets kon worden. Man en kinderen weggestuurd om 1 uur s middags en toen het rustig was werden het wel weeen. Om drie uur heb ik mijn man weer thuis laten komen nadat hij de kinderen ergens had gedropt. Om half 4 had ik 6 cm ontsluiting toen de vk kwam. Om half 5 was het 7 cm. Om 5 uur vliezen doorgeprikt met 8 cm. Tot die tijd was het echt een eitje. Ik kon gewoon praten en grapjes maken tussendoor. Dat was bij de eerste twee absoluut niet mogelijk. Na het doorprikken van de vliezen werd het wel wat heftiger. Om kwart over 5 kreeg ik persdrang maar ik durfde niet meer. De middelste was er heel hard uitgelanceerd en ik was echt bang. Maar zodra ik stopte met tegenhouden hoefde ik niet eens te persen en gleed nummer 3 er zo uit Alles bij elkaar was het mijn langste bevalling met 4 uur echte weeën, maar wel de makkelijkste en meest relaxte. Ik zou het zo weer doen haha. Succes!