Pfoeh! Ik zou zeggen... WEGWEZEN DAAR!!! Een bezoekje aan de vk moet leuk zijn en daar moet je van genieten, en dat moet zeker niet zo verlopen door zo'n heks die daar zit!!!!
Mijn tip, aanmelden bij een andere vk. Je vk moet je bevalling gaan begelijden. Het is belangrijk dat ze een band aangaan met jou en jou op alle vlakken gerust stellen. Wat betreft het voelen, wat een bullshit. Mijn dochter voelde ik met 15 weken al dagelijks. En ik had de placenta voor liggen. De 2e met 10 weken dagelijks en placenta ligt nu achter. Ik zou echt een ander zoeken.
Ik ga lekker dit weekend kijken op internet en een andere uitzoeken samen met mijn vriend. Heeft iemand een idee hoe dat verloopt? Moet je dan opnieuw bloedprikken, of nemen ze de gegevens van de vorige vk over?
Meid groot gelijk weg wezen daar!!! Je zal dr zo eentje strax bij je bevalling hebben! Denk dat ze de gegevens wel op kunnen vragen daar, en zo niet lekker nog een keertje bloedprikken, beter dan nog terug naar hun toch.
Gelijk een andere zoeken! Je zwangerschap en je bevalling moet een specialec tijd zijn... Is het nu ook wel zo te horen maar niet in positieve zin want stress om je vk is het wel het laatste wat je kindje kan gebruiken!!!
He Chai ik zou ook naar een andere vk gaan. Weet je wat het is je moet je op je gemak kunnen voelen bij zo iemand, wantr dit is een zeer belangrijk deel van je leven en dat niet alleen zij of haar collega is ook degene die je begeleid bij de bevalling en dan moet je wel vertrouwen en op je gemak zijn bij zo'n persoon. Daarnaast mag je stagiaires gewoon weigeren. Ze zijn je dit wel verplicht om te vragen eigenlijk. Ik zel bij onder behandeling bij een gyn in het zh en daar zijn ook altijd stagiaires ik heb er verder geen moeite mee maar hij heeft het wel gevraagd toen ik voor de eerste x weer kwam of ik er bezwaar tegen had. Succes meid maar ik zou echt switchen. xxx Joyce
trouwens geen idee hoe het gaat chai maar ik neem aan dat je nieuwe vk dit wel haarfijn kan uitleggen succes met zoeken. xxx joyce
Ik heb gelukkig een copietje gemaakt na de termijn echo van die gegevens en afmetingen van de baby, dus die kan ik mooi geven aan de nieuwe vk. En er staat ook redelijk wat info over wat er uit me bloedtest kwam in me vk boekje afspraken en info boekje. En inderdaad, anders ga ik lekker gewoon nog een keer bloedprikken, haha.. Het idee alleen al van een nieuwe vk praktijk maakt me een stuk minder gestrest, dus ik ga hier zeker goed aan doen.
Goed zo! Lijkt me een goede keuze in jou geval! Ik weet niet hoe het precies gaat, maar ik zou de nieuwe bellen, je verhaal uitleggen en aan hun vragen hoe dit verder in zijn werk gaat. Veel plezier bij de nieuwe vk, want die bezoekjes moeten echt leuk zijn!!
Je neemt contact op met je nieuwe vk en geeft haar toestemming om jouw dossier op te vragen. Dat zal zij dan opvragen bij haar voorgangster. Of je kunt het zelf ophalen.