Horror winter

Discussie in 'De lounge' gestart door Darlagirl, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Van mij mag hij ook wegblijven...ik heb echt gewoon een hekel aan kou en sneeuw en ijs. Geef mij maar de lente en zomer!!! Ooh ik kan niet wachten tot het weer voorjaar wordt met groene blaadjes aan de bomen, vogeltjes....etc...heerlijk!

2. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Ik moet vaak lange stukken rijden, dus wat mij betreft mag de sneeuw lekker wegblijven.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik wil ook sneeuw!! Ik had me er zo op verheugd om tijdens mijn verlof lekker sleetje te kunnen rijden met de oudste.
    En die horrorwinter....... het zal wel hetzelfde gaan als met de hete zomer die we zouden krijgen. Positief puntje: de energierekening zal wel niet zo hoog zijn als vorig jaar ;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De winter is pas net begonnen duurt nog tot maart dus het kan nog komen al zeg ik blijf lekker weg. Het was voorspelt dat november en december warmer zou zijn dan normaal en half januari moet dat ineens omslaan. Ben benieuwt :)

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Spannend ergens rond januari. Zou leuk zijn al is het maar een weekje sneeuw en ijs.

Maar vermoed dat dit jaar een storm seizoen hebben komt ook vaker voor in Nederland eens in de zo veel jaar stormen achter elkaar een verlengde herfst of zo iets.

Ach we zien wel.

6. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig kunnen wij hier geen van allen het weer maken, dus moeten we maar afwachten wat gaan krijgen. ik denk echter ook dat het meer regen regen regen en wind zal worden dan echte bitterkoude en vol sneeuw. (hoewel leuk voor kinderen, is het voor veel dingen ook niet handig die sneeuw dus echt erg vind ik het ook weer niet)

7. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Nog twee weken wachten als dat even kan! Dan ben ik met verlof en hoef ik de deur niet meer uit als het te koud/glad is;) Verder vind ik sneeuw erg mooi, maar doe mij maar herfst en lente: dat vind ik de mooiste seizoenen!

8. Dan heb jij mijn regendans nog nooit gezien :cool:

9. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

gelukkig koop ik altijd oversized..dus volgend jaar kan ze hem ook nog aan...:)

10. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei.............. vandaar dat het zoveel regent dan?

11. Tese

Tese Niet meer actief

Wil jij even gauw ophouden met dansen dan?:D

12. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Een weekje sneeuw lijkt me wel leuk maar dan niet van die vieze troep. Echt een mooi wit pak sneeuw. Zou leuk zijn voor m'n zoontje. Die loopt sinds een week of 6 en z'n snowboots staan klaar...

De voorspelling was vanaf half januari een horrorwinter toch? Ik geloof het niet maar wie weet...

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het kan nog komen natuurlijk, maar volgens de voorspellingen zouden we al een vroege winter krijgen en heel koud.
    Zou het een trucje zijn geweest zodat iedereen groots de snowboots in zouden kopen? haha!
    Maar ik geloofde het al niet zo. Benieuwd of het toch gaat komen nog.

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik vind het prima zo hihih ik hou echt niet van die vieze gladheid etc etc

15. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Als ze het weer van nu bedoelde met hun horror dan geloof ik ze, althans, probeerde net ff te fietsen en fietste harder achteruit dan dat ik naar voor kwam :D hahhaah

16. Dana

Dana Niet meer actief

het kan nog komen, zou niet de eerste keer zijn dat we in februari/maart temperaturen van -10 hebben en overal sneeuw en ijs.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

laat maar lekker wegblijven! die rottige gladhijd, overal veel te veel sneeuw,dat je niet wegkunt,,blehh vind ik dit weer helemaal niet erg hihi

18. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Vind dit weer ook totaal niet erg. De temp. is ook nog ideaal!
    Al is de winter nog lang niet voorbij, duurt nog tot maart. Er kan dus nog van alles komen en daarbij april doet wat hij wil, dus wie weet.....
    Zal me niets verbazen gezien de weersomstandigheden nu.

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Laat het maar lekker zo blijven, al is vandaag ook niet echt lekker maar alles beter dan die elendige sneeuw en gladheid ... bleggg!!!...
    Over ehm geloof zo'n 77 dagen zou het weer lente worden geloof ik dat ik ergens legezen had.. dus laat de winter dan voor nu maar lekker zoals het is :)

Deel Deze Pagina