Horrormonen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LaDebs, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ben benieuwd waar jullie je op dit moment zo aan kunnen irriteren en wat duidelijk door de hormonen komt 😅

Sinds 3 weken hebben wij een schoonmaakster aangezien mijn bekken en heupen niet meer doen wat ik wil. Deze mevrouw maakt erg goed schoon maar ruimt niks achter der kont op (schoonmaakspullen door het hele huis) en verplaatst dingen (waar is de prullenbak gebleven...kattenvoer, iemand?) Heb echt lopen schelden vanochtend, maar weet dat dit een hormonenkwestie is.

Kom maar op met de verhalen 😉

2. Ik moet meteen denken aan die keer dat ze bij Kruidvat die extra koopavond hadden waarbij de Pampers met 50% korting verkocht werden. Binnen 5 minuten was alles uitverkocht. Ik heb volgens mij vrij duidelijk gemaakt dat ik daar niet heel blij mee was :)

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, ik. Ik zie mijn zus maar 1x per jaar en vorige week heeft ze gevraagd of ze een weekendje mocht langskomen. Ze blijft maar van vrijdag tot zondag. Echter hebben wij die zaterdag een fotoshoot met mijn schoonmoeder en schoonvader. Dat was een cadeautje dat ik haar gegeven had voor kerstmis en ze had ons er graag bij gehad. Ik heb haar geinformeerd dat mijn zus kwam en gevraagd of ze het kon verzetten. Dat kon niet en volgens haar kon mijn zus wel een paar uurtjes alleen doorbrengen. Nu had ik gevraagd aan mijn vriend of hij haar even kon vragen dit een weekje te verzetten daar mijn zus hier is en zaterdag de enige hele dag is dat ze hier is... Niet dus.
    Schoonmoeder heeft gewoon gezegd dat zij niet belt, dat ze dat beschamend vindt. Als ik wil mag ik bellen maar zij doet het niet. Voor de rest is ze wel een vrouw met enorm veel haar op haar tanden. Mooi, ik ga dus niet mee zaterdag. Want als ik moet kiezen tussen een fotoshoot of mijn zus die ik maar 1x per jaar zie, dan kies ik natuurlijk voor dat laatste...

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    ML kondigde vandaag aan dat hij alleen vanavond en donderdagavond niet thuis is. Laat dit nou net de avonden zijn dat ik al iets op de planning heb staan waar hij (75% zeker) vanaf wist... Hij heeft het geweten!!!!!!

5. Oscar

Oscar Lid

12 dec 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig worden de horrormonen bij mij steeds minder :p maar ik kan mezelf ook nog wel een situatie voor de geest halen..
    Ik had heel de dag gewerkt, en was dood moe. Op de fiets naar huis bedacht ik me dat ik gehakt had uitgelegd om nasi te maken. Maar ik wilde geen nasi meer eten.. Dus ik mega snel fietsen om eerder thuis te zijn dan mijn vriend... Want als hij eerder thuis was dan was hij al aan het koken.
    Natuurlijk niet gelukt, dus ik kwam binnen en mijn vriend was inderdaad nasi aan het maken. Nou, hij heeft even geweten dat ik GEEN zin had in nasi, en zijn argument dat ik het zelf uit de vriezer had gehaald maakte ook geen indruk. Arme vent, hij snapte er niks van!

6. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Leuk om te lezen, haha.
    Hier niet echt last van hormonen, ik ben juist veel liever nu.

7. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hier valt het opzich ook wel mee. Heb af en toe een buitje maar over het algemeen ben ik een stuk liever en aanhankelijker geworden!
    Ik heb wel staan huilen voor mn koelkast omdat ik niets te eten had in huis (Lees: niets waar ik trek in had.)

8. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hmm net had ik wel iets raars zette me glas drinken niet goed neer op de tafel toen viel die dus op de grond nah ik begon te huilen alsof er wat super ergs was gebeurd:( Haha gek die hormonen

9. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hmmm ja, mijn man heeft het moeten ontgelden toen ik met een idee voor de katten kwam (ik wilde iets maken zodat ze minder stress hebben straks van de baby) en hij dat meteen afkapte... Terwijl ik normaal nooit maar dan ook nooit boos word.

Deel Deze Pagina