Hey meiden, ik kreeg net een lief filmpje binnen, wat een schatje zeg ! zo zou je er toch 10 willen ! Liefs Chantal http://nl.youtube.com/watch?v=qE0zVr-i3 ... ten/inbox/
Nee moet je niet doen, ik had ook eerst alle reacties moeten lezen haha Had ook nog eens een koptelefoon op met harde volume..
Pfffff, die's ook echt eng! Zo onverwacht ook, bah! Bij die tweede heb ik gelijk het geluid zachter gezet, maar dat bleek niet nodig, hahahahahaha... Heje, bedankt hè, ik ben weer wakker en ga de komende uren mooi niet slapen, droom alleen van zo'n eng kind dan!
gek krijg zo wat een hartverzakking, had je niet ff kunnen waarschuwen pff. kreeg haast ter plekke een miskraam. pfff moet nog bijkomen. 2e filmpje kijk ik niet eens ben brrr.
GVD! Hahahahaha. Mijn laptop viel gewoon van mijn schoot omdat ik zo erg schrok Gelukkig doet hij het nog... Trutje
Lieve baby verandert in een doodeng 'spook'. Bah, ik schrok me helemaal wild. Durf dadelijk Isis niet eens uit bed te halen...
wat ben jij gemeen had je geen waarschuwing kunnen plaatsen dat mensen die zwanger zijn of een hoog schrik gehalte hebben. beter niet kunnen kijken. ik heb er gewoon een harde buik van gekregen. auw