Wie is er wel eens naar slagharen geweest (huisje)

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een vraag voor degene die daar wel eens geweest zijn. Morgen gaan wij er voor 3 dagen en 2 nachten naartoe. Nu vroeg ik me af mogen we in de ochtend wel al het park in of mag dat pas om 15.00 uur ?

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Je mag het park wel al in, maar het huisje nog niet, die moet nog worden schoongemaakt. Je moet dan de auto op de p-plaats zetten en dan met je reserveringsgedoe naar de kassa.
    Tenminste, wij gingen ieder jaar met mijn ouders een weekend en mochten wel gewoon het park op tot het tijd was om in het huisje te gaan.

Veel plezier, wij vonden het altijd erg leuk :)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd zo ging het bij ons ook alleen ging ik het park pas op als het mocht hihih omdat we van ver moeten komen het is al gouw 2 uur rijden van Delft naar Slagharen.

Als je van die oude houten huisjes neemt. Ik hoop dat je niet van luxe houd van dat is het dus niet het is hout met banken en een mini slaapkamer en de bedbank in de huiskamer ligt k.t.

Maar voor het geld wat je betaald is het zeker te doen maar verwacht geen centerparks huisje. Ja die heb je wel dat zijn de nieuwe cottage.s die zijn wel heel mooi.
    Maar die oude blokhutten het is behelpen en te doen o ja neem je senseo mee anders moet je ouderwets koffie zetten met een filter en water koken wel romanties dat wel. ;)

4. Anice

Anice Niet meer actief

Wij zijn 2 jaar geleden naar slagharen geweest voor een paar dagen. In de veronderstelling dat we dus in een huisje zaten op het pretpark zelf. Kon me van heel vroeger herinneren dat het best leuk was. Bleek dat we een huisje hadden op het ponypark en dat ligt dus niet bij het pretpark zelf:). En wat een oude huisjes zeg. Nog jaren 80. Vond het echt vreselijk. Het enige leuke was dat we een pony konden gaan halen :). We zagen wel hele nieuwe huisjes staan dus die zullen vast beter zijn geweest

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij zijn vorig jaar oktober naar Slagharen geweest, in het pretpark zelf dus, in een Yellowstone cottage, de nieuwe huisjes. Nou echt heerlijk, wat een prachtige huisjes zijn dat zeg, ze waren toen net nieuw. Ik vond het helemaal geweldig en wil het liefst vandaag nog een keer een paar dagen hahaha ;)

Deel Deze Pagina