Hallo dames, ik wou me aanmelden bij de jong en zwanger club, maar de meeste dames daarvan zijn al zwanger of al moeder. Dus ik dacht ik open even een nieuw topic voor jonge dames die graag zwanger willen worden. Als je mee wil kletsen begin dan aub even hiermee: Je naam en waar je woont Heb je al kinderen? hoe oud ben je? Hoe lang probeer je al zwanger te worden? Verder kan je alles hier schrijven wat je kwijt wilt!
Ik ben Zina, ik ben 21 jaar Ik woon in Oosterwolde Fr Ik heb nog geen kinderen maar wel heel veel dieren, en ik probeer al 2 maanden zwanger te worden. De eerste maand ging zo: we hoopte gewoon dat het vanzelf ging. Beetje slordig doen met de condoom enzo. Zoals je zovaak leest dat meiden perongeluk zwanger worden. We wouden het allebei, maar we hadden het niet echt besproken daarom nog wel met condoom. Iedereen was de eerste keer meteen zwanger in onze famillies, dus waarom wij niet!? Maar de test was negatief na een paar dagen overtijd, en we waren zwaar teleurgesteld. Was dus niet zo makkelijk als je wel eens hoort. Maar nu rekenen we alles uit en hebben we ons er in verdiept. Mijn eisprong was gisteren en de innesteling is ong 2 jan, dus dan op de dag dat ik ongie moet worden maar even testen.
Hey hey! Ik ben miekie84, ik ben 25 jaar Ik woon in zuid holland (waar jij woont hebben mijn opa en oma gewoont!!) Nog geen kinderen, wel 1 kat en ik probeer al 7 maanden zwanger te worden. Ik heb hele onregelmatige cyclussen (zie banner) en loop sinds november bij de gyn... bloedonderzoek gehad, waar niets uit kwam en 10 dagen geleden gestart met primolut om ongi te worden. Op dag 3 van mijn nieuwe cyclus ga ik beginnen met clomid, wel spannend, ben benieuwd of het werkt en hoe snel het nu lukt ps: leuk dit topic
Hallo ik ben Kaatjuh en ben 22 jaar. Ik woon ook in zuid holland net als miekie84 Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige meisje middels een keizersnede helaas. Ik mocht pas na 6 maanden weer zwanger worden ivm litteken. Ik geef nog borstvoeding en probeer nu toch zwanger te worden als dat lukt. Want als je volledige bv geeft heb je meestal geen eisprong. Ik probeer het dus vanaf deze maand en ik merk wel wanneer ik weer een eisprong heb en dus vruchtbaar ben. Hopelijk snel, want ik heb weer de kriebels en wil een broertje of zusje voor mn dochtertje Gr. K.
Welkom miekie en kaatjuh! ik hoop dat er nog meer meiden op dit forum komen! Ik moet nu nog tot ong de 13e wachten tot ik kan testen. Heb vandaag verschrikkelijk last van me hormonen. (altijd raak rond de eiersprong) ben erg chagie en sta de hele dag op huilen. Pff soms is het lastig om een vrouw te zijn
hoi meiden, @zina: ik was ook lid van die club, maar ze begonnen meteen te zeuren over de nieuwe (ik dus). hoe lang ze het vol zou houden. maar iedereen heeft al kinderen en/of is zwanger, dus dat is inderdaad minder. all..: Ik ben Flowerz en ben 24 jaar.Ik woon in Drenthe. ik heb begin december de pil weggegooid. Mijn vriend en ik willen heel graag een baby. Dus ben benieuwd! Erg leuk deze club!! Groetjes Flowerz
Hoi meiden! Ik wil mij graag bij dit topic aansluiten. Ik ben Mariëtte, 24 jaar en woon in Friesland. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Eind augustus ben ik met de pil gestopt en echt regelmaat zit er nog niet in helaas. Eerste cyclus duurde heel lang en de ongi's die komen stellen niet zoveel voor. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Gr. Mariëtte
Welkom Mariette! hopelijk ben je snel zwanger! Leuk dat we er met elkaar over kunnen praten. Gaan jullie ook voor jullie eerste kindje? groetjes Flowerz
Wij gaan inderdaad ook voor ons eerste kindje. Erg spannend allemaal. Er gebeuren allemaal dingen in mijn lichaam sinds ik van de pil af ben. Soms wordt ik echt moe van mezelf (vooral als de hormonen weer eens op hol slaan). Ben benieuwd naar alle ervaringen.
Wat leuk dat er steeds meer meiden bij komen het is voor jullie allemaal jullie eerste kind? Hmm als dat zo is hoor ik er niet echt bij denk ik ik hoop voor alle dames hier een positieve test in handen binnenkort!!! Duim duim duim
Hoihoi leuk dit topic, ik lees bij veel topics mee, maar dan praat ik niet mee, omdat ze al zo lang bezig zijn. En de meeste hebben al kinderen. Ik ben Linda, over 4 weken 24 jaar en woon in provincie Utrecht (Ede, Veenendaal, Rhenen) Ben begin nov gestopt met de pil, eerste eigen cyclus viel me reuze mee 34 dagen. We hebben nog geen kinderen, alleen 2 katten. Ik ben wel heel veel bezig met het zwanger worden, spulletjes kopen en zw-pagina lezen. Hebben jullie dat ook zo erg?
Hoi hoi, Ik vroeg me af of ik me hier ook mag melden Heb namelijk inmiddels al een dochtertje van 10 weken. Maar heb inmiddels stiekem al wel de kriebels voor een tweede hummeltje Maar wil toch wel eerst tot Oktober ongeveer wachten voor we er weer voor gaan. Ik heet zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden Marlies en ben 24.Sinds Mei 2008 getrouwd met mijn 10 jaar oudere hubbie.Op dit moment nog woonachtig in Lithoijen (nabij 's Hertogenbosch).En een heel scala aan dieren zoals ; Hond, vissen, konijnen, parkiet en een Haflinger. Ik hoop voor jullie dat jullie maar snel een positieve test in handen mogen hebben Liefs Marlies
ik kan er ook bij. Mijn naam is Mariska en ik ben 22 jaar, kom uit Lelystad Wij zijn sinds juni 2008 bezig voor onze eerste, dus nu al 19 maanden. Zoals ik net zei hebben we nog geen kinderen, wel 6 katten. ( dat zijn een beetje mijn kindjes )
Geloof dat ik me hier ook wel kan melden! Ik ben Nynke en ik ben woonachtig in de watersportstad van Friesland Ik heb de leeftijd van 20 jaar en sinds 2 maanden getrouwd. We zijn nu iets meer dan een jaar bezig voor een kleine, helaas tot nog toe zonder succes. Maar goed, we blijven proberen 8) Heb trouwens nog geen kinderen, wel een mini dierentuin in de vorm van een hond, 1 poes en 2 kittens, 2 konijnen en verderop heb ik nog een paard staan. Maar dat zijn allemaal ook wel een soort van mijn kinders hihi....
@Happygirl: Hallo Linda, welkom hier. Is niet mijn eigen topic maar dacht ik verwelkom jullie wel even Dit wordt dus je eerste zwangerschap?? Je koopt alvast spulletjes voor de baby bedoel je?? Ik hoop dat je snel zwanger wordt!! Bij de 1 duurt het langer dan bij de ander. Ik hoop bij jou wel snel! @marlies: Hallo marlies, jij ook welkom! Haha ik vroeg me ook al af of ik erbij hoorde aangeziien ik ook al een dochtertje heb. De mijne is bijna 6 maanden en ik wil nu alweer een tweede erbij. Dat wilde ik eigenlijk al gelijk na 1 maand Dus bij jou valt t wel mee hoor! Ik ben zelf ook in 2008 getrouwd, alleen dan in juli. Haha je hebt veel huisdieren ja, maar is alleen maar gezelliger toch Ik hoop dat het je gelijk in de eerste ronde zal lukken om zwanger te raken! @skatjuh: Hallo mariska, ook welkom! Jullie zijn al een tijdje bezig, 19 maanden. Heb je een onregelmatige cyclus?? @nynke jellie: Hallo nynke, ook welkom! Nog gefeliciteerd met je huwelijk, is nog niet zo lang geleden Jij bent ook al een tijdje bezig dus, heb je een onregelmatige cyclus?? Haha valt me op dat bijna iedereen best wel veel huisdieren heeft ja. Zina, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik iedereen alvast verwelkom? Want het is natuurlijk jouw topic
Het wordt al echt een gezellig topic hier. En wel toevallig dat zo veel een kleine dierentuin thuis hebben . Bij ons valt het wel mee, 2 poezen en 4 konijnen. Ben even benieuwd naar jullie eerste 'echte' menstruatie na het stoppen met de pil. Sinds ik gestopt ben, ben ik twee keer ongi geworden. Heb weinig bloed verloren en ook eigenlijk geen last van gehad (weinig krampen en zo). Met de pil was dit veel erger. Vind dit wel bijzonder, dus ben benieuwd hoe dit bij jullie was.
Hallo mariette, het wordt idd een gezellige boel hier ik heb geen dieren in tegenstelling van iedereen. Ik heb alleen n baby van 6 maanden liggen naast me wat betreft de pil, ik heb nog nooit de pil ingenomen dus heb absoluuut geen ervaring ermee. Ik hoor wel altijd verhalen dat menstruatie wegblijft en moeilijk zwanger worden. Dat is egenlijk ook de reden wrm ik de pil niet neem. Ik wil mn lichaam gwn zn natuurlijke werking doen
Ik heb inderdaad een erg onregelmatige cyclus. tussen de 30 en 47 dagen ongeveer. Ik slik wel clomid en hierdoor zit ik steeds rond de 34 dagen. Wij zitten ook in de mmm omdat we al zolang bezig zijn
Oh dat is niet zo fijn. Ik had voor mn eerste zwangerschap ook een erge onregelmatge cyclus, was veelste kort. Maar toch was ik gelijk 1 maand na mn huwelijk zwanger, was wel ongepland. Wat is een mmm eigenlijk en wat doen ze daar dan?
mmm betekent dat je in de medische molen zit. We hebben zaadonderzoek gehad en al dat soort dingen. Vrijdag hebben we een samenlevingstest. Hierbij word gekeken of je misschien vijandig slijm hebt. Of je samen wel matcht zeg maar. We gaan er deze maand nog voor en daarna nemen we pauze. De stress word een beetje teveel