Wist je dat Marie Antoinette een boerderijtje had waar ze boerinnetje kon spelen? Wel zonder het zware werk, de modder en de viezigheid natuurlijk.... Het werd helemaal idyllisch gehouden door een team van echte boerderijmedewerkers Nu jullie....kom maar op met de nutteloze, grappige feitjes
wist je dat ...... Er een kwal achtige zoutwater dwerg bestaat die theoretisch eeuwig zou kunnen leven?
ik zag laatst op tv dat dat wel kan! het is moeilijk en er zijn weinig mensen die het kunnen maar het is mogelijk! ik kan het niet.. natuurlijk meteen ff geprobeerd..
De huid van een nijlpaard weegt een ton. Oorwurmen hebben twee penissen. Bananen groeien niet aan bomen. De bananenboom is eigenlijk een kruid, en de bananen zijn bessen. Cashewnoten zijn geen noten, maar zaden. Koffiebonen zijn ook zaden. Rudolf het rendier is een meisje. Mannetjesrendieren verliezen hun gewei in de winter.
Wist je dat, -als je je armen gespreid naar de zijkanten doet, dat je lichaamslengte is - je neus en oren altijd blijven groeien - baby's in de buik al verdriet kunnen hebben en kunnen huilen - een giraffe net zoveel nekwervels heeft als een mens
Dat baby's in de buik kunnen huilen wist ik, ik dacht het te merken in een van de laatste weken van in zwangerschap. Zo sneue....heb maar een een liedje gezongen.