pfff even mijn ei kwijt

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lynx, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hallo dames,

Ik moet even mijn ei kwijt. Jullie kunnen er waarschijnlijk weinig mee, maar ik moet het even van me af schrijven.
    Vanmorgen was het zover, mijn meissie mocht voor het eerst oefenen op de basisschool.
    Ze had er veel zin in tot het afscheid kwam in de klas. Man wat had ze het moeilijk. De juf moest haar van me af trekken. En die wanhopige oogjes van mijn dochtertje...... Ik had al niet verwacht dat het gemakkelijk zou gaan, omdat ze het bij het KDV ook vaak moeilijk heeft, maar nu was het hartverscheurend. Ik moest er gewoon zelf bijna van huilen. Ik kreeg echt het gevoel dat ik haar in de steek liet. Ik heb haar dat overigens niet laten merken, 't kwam pas toen ik weg liep.
    Hopelijk gaat het vandaag goed en komt ze weer vrolijk thuis, want ik vind het zo zielig dat ze er zoveel moeite mee heeft.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Oh ik moet er ook niet aan denken bij mijn zoontje :(. Begrijp je helemaal. Hopelijk went het snel.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

och wat sneu, mijn zoontje is ook geregeld verdrietig bij het weggaan van het kdv. Heel erg vind ik dat.

Hopelijk gaat het snel goed!

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Het enige wat ik kan zeggen, het gaat echt over. ;)
    Maar nu is het even doorbijten. Ze zal het best wel naar haar zin hebben op school, anders hadden die al gebeld. Hou het afscheid kort, dat werk volgens mij nog altijd het beste.

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Nou dat zit er weer op.
    Ze had de halve ochtend gehuild en daarna heeft ze voorzichtig wat rondgekeken en is wat gaan tekenen.
    Eenmaal naar huis vertelde ze over het huilen, maar was ze ook vol enthousiaste verhalen. Dat gaat dus gelukkig wel goed komen.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Gaat zeker goedkomen :D
    Verzeker haar ervan dat net als op het kdv je haar altijd weer komt ophalen.
    Straks rent ze je zo voorbij als je bij school staat en is een kus al teveel tijd en als ze wel komt is het om te vragen of ze bij die en die mag spelen of dat die en die met jullie mee mag haha!
    Ook eens met de tip die al gegeven is...Hou het afscheid kort!

Deel Deze Pagina