Hot wheels

Discussie in 'De lounge' gestart door Ammie1984, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Werk er. :)

mamabri vindt dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ga je ook naar het borreluurtje met je werk?

3. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Vorig jaar vh eerst geweest. Was erg gezellig! Dacht ga toch maar ns mee (niet iedereen gaat nl altijd) en was super. Nu id ziektewet nog dus denk dit jaar niet. Hou 'm te goed... volgend jaar weer. ;)

mamabri vindt dit leuk.
  4. mamabri

mamabri Niet meer actief

mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen waar je werkt?

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn oudste zal het enge geweldig vinden maar mijn jongste niet, die moet dan ook maar even achter mij staan. Ik zal goed opletten! Ben heel benieuwd!

En nu weer on topic.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

OT, terug naar de hotwheelsbaan.....

Het is maar goed dan zoontje niet heeft bedacht dat de tent groot genoeg is om hem over het podium, langs de trap, naar het midden toe en dan over het lange schap omhoog richting de verlichting te laten rijden........

Hij heeft wel genoeg banen denk ik, dat dan weer wel :roflmao:

7. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Als ik het zeg wordt ik denk ik snel herkend. Werk op 'n school. Geen basisschool.... Dan weet je 't wel denk ik :p:D

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

mocht je willen weten wie ik ben, ik loop er tussen (zoals altijd haha) de oudste dame inmiddels van de loopgroep :cry::cry::cry::cry::cry:

blond haar knot onderin de nek verstopt onder een gouden hoed een boel smink en een masker, dus je ziet me nog niet :roflmao:

Nataly1972 vindt dit leuk.
  9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik weet het, woon er niet meer maar kom er wel vandaan. Mijn ouders wonen op 100 meter van jouw werk.

jippie01 vindt dit leuk.
  10. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    :D

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

de WB?

jippie01 vindt dit leuk.
  12. mamabri

mamabri Niet meer actief

klopt, die wonen bij mijn collega in de straat :thumup:

Nataly1972 vindt dit leuk.
  13. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    :thumup:

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mocht je mij willen zien, ik sta tussen het publiek:roflmao::roflmao::roflmao:, grapje, ik sta altijd aan de overkant van de jumbo. Ik zal zwaaien als je voorbij loopt.

mamabri vindt dit leuk.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

En jij maar zwaaien en ik denken? Huh? ken ik die??? :roflmao: Veel zien mij (ik heb echt maaaaaaaanden moeten horen dat ik een sexy politieagente was jaar of 4 geleden, zelfs van wildvreemden in de supermarkt..........en op het werk.......liep met alle mannen te flirten tijdens de optocht :oops::eek::roflmao:) Liep ik ergens, zei een wildvreemde zomaar: He!! Was jij niet die leuke agente???? Uuuuh jaaaahaaa.......maar ik zie als ik loop praktisch niemand is te druk en je moet op de wagen letten en op de groep of dat goed gaat, verkeersregelaars etc.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en welke mijn zoontje ook heel leuk vind: hij heeft een soort toren met allemaal uitgangen waar je op verschillende hoogtes en aan verschillende kanten banen kan aansluiten, ik geloof 8 stuks, misschien wel meer, zo kan hij een heel grote baan maken en laat hij alles aansluiten, of juist niet. Hij kan er echt uuuuuuren mee spelen.

17. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Haha leuk dames :)
    Gafe optocht altijd. Ik ben fan van ik en de rest.

mamabri vindt dit leuk.
  18. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier waren hotwheels met 2 jaar al een hit. Je hebt nu leuke baantjes bij de Action waar al 2 autootjes bij zitten. En verder inderdaad die setjes van drie bij Action of regelmatig bij Kruidvat. Los zijn ze de afgelopen maanden weer duurder geworden zag ik. Voorheen had je al een autootjes voor nog geen 2 euro, nu zitten ze daar al ruim boven.

Deel Deze Pagina