Wij hebben deze artiest in 2008 op een bruiloft zien optreden en zoeken hem nu voor een een 40 jarig huwelijk... Maar we kunnen op internet nauwelijks iets over deze artiest vinden, alleen een filmpje op youtube eigenlijk. Raar... Is er iemand die deze artiest kent of ons kan vertellen hoe we met hem in contact kunnen komen? Wij wonen trouwens in de provincie Groningen en het is ook een artiest die hier bekend is/was...
Ken hem niet maar ben even gaan via google gegaan. Zag dat hij wel hyves en facebook heeft. Google Henk Profiel - hyves.nl http://www.facebook.com/pages/Henk/34546...
Dan denk ik dat je hem bedoeld, eerder heette hij altijd Henk Mustang: !!! henk guhnen !!! Henk Profiel - hyves.nl Kom ook uut Grunn...
Wat een vreemde reactie. Ze heeft moeite gedaan om je te helpen, energie erin gestoken om hem voor je te zoeken en de linkjes in jouw topic te plaatsen. Een bedankje voor de moeite zou hier meer op zijn plaats zijn dan zo'n onvriendelijke reactie. (Ook al is het blijkbaar niet de artiest die je zoekt: daar kan zij toch niets aan doen. )
Waarom? Er wordt geen enkele beschrijving van 'Henk' gegeven, alleen waar hij vandaan komt en dat hij muziek maakt. Dit is dan het resultaat van google, het is toch niet zo raar dat Knap dan denkt dat dit 'm wel eens zou kunnen zijn? Vind Knap er ook het type niet voor om daar grapjes over te maken. Ik begrijp alleen de laatste link niet helemaal, maar dat kan ook een foutje zijn natuurlijk.
Nou ik vind de links ondanks de summiere beschrijving er niet bij passen. Ik bedoel 2e link: vrouw uit harvard? 1e link zie ik alleen, dingen die in de omgeving noord holland/zuid holland zijn. Daar treed hij ook alleen op in discotheken/cafe's en praat over groupies. Denk niet dat deze zanger op een bruiloft staat. En als je het filmpje zoekt op youtube, kom je idd op een wat oudere man die nederlandstalig zingt. Maar goed ik kan het volledig mis hebben en wie ben ik. Maar ik kon mij daarom wel indenken dat ts dacht dat knap een grapje maakte.
Weet je al iets meer over "Henk Mustang"? Heb je een link naar het filmpje op youtube? Ik kom namelijk uit bij een man met een accordeon? Hoe meer informatie hoe passender de reacties!
Ik ben er redelijk zeker van dat ze die bedoeld. Was eerder Mustang en deze vent heeft een tijdje veel feestjes en partijen gedaan in het Noorden van het land.
Oh my... Sorry ik ben vandaag vervelend.. verloren tijd -henk guhnen - YouTube Let op de man op de achtergrond! Whaha! De Rolleman - ProletenTV - YouTube
Hoi t.s Wilde je idd alleen maar helpen denk pak google. Vandaar ook mijn reactie van grapje? Wat grapje! Was idd gewoon normaal bedoeld.