Turkije eind september/oktober - All Inn of Logies met baby of toch ander land?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Meiski, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Hoi Allemaal,

Wij willen graag eind september/begin oktober even lekker 10 dagen weg met onze kleine meid die dan nog net geen jaar is. Nu hebben we gekeken naar Mallorca/Zuid Spanje maar ik ben zo bang dat het weer enorm tegen gaat vallen en durf daarom niet te boeken.
    Turkije is niet mijn eerste voorkeur want ik lees dat er een terreurrisico is ivm de PKK (het zal vast wel veilig genoeg zijn maar je weet het niet). Maar goed, ik ben nu toch aan het kijken voor Turkije en heb de volgende vraag: Kan je met een kind van net geen jaar beter All Inn gaan of kan je gewoon een appartement nemen met Logies zodat we elke avond zelf op zoek kunnen gaan naar een restaurantje?

Wat is jullie ervaringen hier in? En ik hoor graag, eventuele andere opties voor een leuke vakantie.

Alvast bedankt :D:D

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou meid zolang jij niet de bergen ingaat bij de grens met Irak is de kans op terreur daar net zo groot als in Nederland zo ongeveer.

All inn kan heel goed zijn maar dat hangt erg van het hotel af natuurlijk en ook van de prijs. Voor een paar honderd euro voor een week kun je geen 5-sterren maaltijden verwachten. Ik vind het zelf veel leuker om elke avond zelf iets leuks te zoeken maar veel mensen vinden all inn makkelijk en handig dus ja, persoonlijk.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik zou zelf kiezen voor All in. Wij hebben onze eerdere vakanties met logies gedaan maar dat ging niet vlekkeloos qua uit eten gaan.
    Ik had daar afgelopen jaar geen zin meer in. Dus gekozen voor Turkije in een resort met Ultra All inclusive. En dat is ons heel goed bevallen.

Als de jongens groter zijn (lees: jaar of 7/8) dan wil ik wel weer op basis van logies gaan.

4. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Hoi,
    Dank je wel voor het antwoord. Turkije is inmiddels ook een optie geworden, het weer is daar gewoon stukken zekerder. We weten het nog steeds niet maar we hebben nog 6,5 week voordat we gaan haha dus zal vast goed komen.

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zeker weten All in! Let er wel even op, 4 sterren is echt het minimale wat je moet hebben in TUrkije hoor! Liever nog 5 en dan zit je echt goed.

Ideaal met de kleine, uit eten gaan was bij ons echt geen succes op die leeftijd. 19 uur was echt bedtijd, of je moet een kindje hebben wat 's avonds langer op kan blijven dan maakt het niet zoveel uit. En verder animatie is leuk voor de kleine, TUrkse mensen zijn gek op kinderen, je vermaakt je er zelf zeker ook nog prima en het weer is goed.

en euh ja... ik ben denk ik al een keer of 10 richting Turkije geweest :)

6. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Thanks.. we hebben toch gekozen voor Mallorca obv Logies. Lekker korte vliegtijd en genoeg restaurants in de buurt. Ze slaapt vaak nog laat in de middag dus dat kan ik wel doortrekken tot 20 a 20:30 uur en zo niet dan eten we wat in ons appartement.

Deel Deze Pagina