Een dag zee, kind 14 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamavanEL, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Zouden jullie met een kind van 14 maanden een hele dag naar zee gaan? Waarom wel/niet?
    Schoonouders vragen ons mee naar zee morgen.
    Mijn man wilt gaan, ik heb twijfels ivm de warmte etc....

Wat vinden jullie?

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik zou er een halve dag van maken. En lekker in de schaduw. Parasol of strandtentje. En goed smeren.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Dat is ontzettend persoonlijk. Ik zou het zelf dus niet doen omdat de hele dag best wel pittig is. Zit liever relaxed in de tuin en als het slaapjes tijd is kan de kleine lekker naar bed. Dat gaat op een strand een beetje lastig.

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.612
    1.065
    113
    Hier
    Ik heb het een keertje gedaan, maar ik vond het maar een hoop gedoe met zo'n kleine. Ik zou dan liever naar een buitenzwembad gaan.

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik zou met dit soort weer niet tussen 13 en 15 buiten zijn in de zon, zeker met z'n kleintje zou ik het niet gauw doen.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik ging wel hoor. Lekker groot kleed mee, goed insmeren, zwembandjes en lekker poedelen. Slaaptijd? Dan gingen ze in de buggy, helemaal plat en een stukje lopen. Ze sliepen binnen no time. Buggy onder de parasol en ze sliepen zo een uurtje of 2 weg;) Kun je zelf ook even relaxen:) Verder gewoon wat speelgoed, emmer water en je kindje vermaakt zich prima. En natuurlijk een parasol mee, voor de nodige schaduw.. Gewoon doen, pas dan weet je zeker of je het wel of niet iets vind.. Voor je kindje is het hartstikke leuk en heet is het overal (aan het strand zelfs wat koeler..)

7. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

We hebben toch maar besloten om het nog niet te doen.
    Het is zowiezo al een uur heen en een uur terug en een halve dag is dan ook niet echt een optie.
    Jammer genoeg hebben wij geen tuin maar ik ga vanmiddag bij mijn ma in de tuin zitten, met badje waar ze in kan :)

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Heerlijk, geniet ervan;):cool:

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Kan prima met Sylvano alleen geen hele dag want meneer heeft gewoon z'n middagdutje nodig en slaapt enkel in z'n bed op een rustige plek. En word altijd doodvermoeid van het achteraan rennen...

Deel Deze Pagina