Leuke vakantieplek gezocht Denemarken/Duitsland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door suus1983, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.881
    113
    In de meivakantie willen we graag een weekje naar Denemarken. Nu vind ik zelf (kleinschalige) vakantieparken wel leuk en zeker ook met de kids. Huisjes los heb je daar genoeg, maar zoek ik dus niet echt. Ik wil graag ook een speeltuin en zwembad op locatie hebben indien mogelijk.

Hvjidbergstrand vond ik er erg leuk uitzien, maar is bijna vol en de data die nog vrij zijn komen niet handig uit.
    Voor de rest zie ik wel vakantieparken, maar echt met idioot hoge prijzen.

Iemand tips?

Duitsland is ook optie nog trouwens! Maar we zijn al een aantal keer naar het Eifelgebied geweest en willen wel een keertje wat anders zien.

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wat jammer dat Hvjidbergstrand al vol zit, dat is zo'n toppark, wij zijn er ook geweest, wat een luxe voor een vakantiepark daar, ook voor de kids, fantastisch!!
    Maar daar heb je niets aan;) als het al vol zit..

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.881
    113
    Haha klopt, ik had hier al eerder goede reacties gelezen, maar helaas... We zijn ook met 5 man, dus hebben een ruim huisje nodig. Komt nog wel een keer, niet deze vakantie, dan wel een andere. Ik wil er graag een keer heen, ziet er super uit.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Het Duitse eiland Rügen is ook een aanrader! Wij verbleven in een appartement, maar er zijn vast ook wel vakantieparken.

5. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan van de zomer naar dayz seawest in Denemarken. Zijn er nog nooit geweest maar de revieuws waren goed.

Deel Deze Pagina